וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ התקשורת של ארדן פורש מתפקידו

22.8.2016 / 16:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי שי מורדוב, יועץ התקשורת והדובר של השר לביטחון פנים, יסיים את תפקידו בספטמבר הקרוב. עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תקופה מרתקת". שי מורדוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שי מורדוב, יועץ התקשורת של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, החליט לפרוש מתפקידו – כך נודע לוואלה ברנז'ה. מורדוב הודיע לאחרונה לארדן על כוונתו לסיים את התפקיד בסוף ספטמבר. עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד.

מורדוב שימש בשנה האחרונה כיועץ התקשורת של השר במשרד לביטחון פנים, במשרד לנושאים אסטרטגיים וניהל את פעילות הדוברות של השר בכנסת. לפני כן, שימש במשך שלוש שנים כיועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לניו מדיה, וניהל את מערך הדיגיטל של חברת החדשות של ערוץ 2. הוא בעל תואר ראשון ושני במדעי המדינה ותקשורת.

ארדן אמר לוואלה ברנז'ה: ''אני מודה לשי על עבודתו המקצועית והמאומצת. אני בטוח שהכלים והניסיון שרכש בשנה האחרונה, לצד יכולותיו הגבוהות והיותו יצירתי וחרוץ, יסייעו לו להצליח בכל מקום אשר אליו יפנה".

מורדוב אמר: ''אני מודה מעומק הלב לשר גלעד ארדן על הזכות לעבוד לצידו בתקופה כה מרתקת ומאתגרת. אני בטוח שארדן ימשיך לקדם במלוא העוצמה רפורמות היסטוריות במשטרה, בשב''ס, ברשות הכבאות וההצלה וכמובן במערכה החשובה כנגד ה-BDS".

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד ארדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully