וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבת הפיצוץ: אף אחד לא קורא לבוקי נאה "לשעבר"

וואלה ברנז'ה

24.8.2016 / 11:30

מהו גזר-הדין של מפיקה ברדיו, המנסה לברר איזה טייטל להדביק למרואיין בתוכנית? לפי כתב הפלילים לשעבר של "ידיעות אחרונות", בוקי נאה, גזר-הדין יכלול: התלהמות, ניתוק שיחה בטלפון, פוסט זועם בפייסבוק ומבול של סמסים מאיימים

בוקי נאה. ניר פקין
אז לא לכתוב לשעבר? בוקי נאה/ניר פקין

מהו גזר-הדין של מפיקה ברדיו, המנסה לברר איזה טייטל להדביק למרואיין בתוכנית? לפי כתב הפלילים לשעבר של "ידיעות אחרונות", בוקי נאה, גזר-הדין יכלול: התלהמות, ניתוק שיחה בטלפון, פוסט זועם בפייסבוק ומבול של סמסים מאיימים.

אתמול (שלישי) פרסם נאה פוסט בפייסבוק ובו כתב: "ביקשו ממני הבוקר להתראיין לתוכנית אקטואליה ברדיו "גלי ישראל" על פרשת יבוא הקבצנים. הסכמתי. התקשרו אלי לפני השידור. שאלו אותי איך להציג אותך ? עניתי 'בוקי נאה כתב פלילי'. ענתה 'לא. בוקי נאה כתב פלילים לשעבר'. אמרתי לה 'כתב פלילים'. התעקשה 'לשעבר'. אמרתי לה 'אם לשעבר לכו תחפשו כתב פלילים בהווה שיתראיין אצלכם. אתם לא יכולים לראיין 'לשעבר' בתוכנית אקטואליה על מה שקורה עכשיו' וסגרתי את הטלפון. חוצפנים".

היום פרסמה המפיקה, תהילה דותן-גורדון, תגובה לפוסט של נאה וסיפרה גם מה התרחש לאחר מכן: "בוקי נאה הטריד אותי היום. לא מסוג ההטרדות המיניות, אבל בתחושה שמלווה אותי ב-24 השעות האחרונות, זה לא רחוק משם. הוא דיבר אליי בצורה בריונית, אלימה ואגרסיבית, קרא לי "מטומטמת" ופרסם עליי פוסט שקרי ומסולף".

לטענתה, "אתמול הוא פשוט איבד את זה. אתמול בבוקר, רגע לפני שעלה לשידור בתוכנית של קלמן ליבסקינד ב"גלי ישראל", שאותה אני מפיקה, שאלתי אותו: 'איך להציג אותך? כתב פלילים לשעבר בידיעות אחרונות?'. בוקי שמע את המילה 'לשעבר', השתגע וללא כל סיבה הגיונית טרק את הטלפון. כשצלצלתי אליו שוב הוא התלהם, ניתק, ושלח לי את הסמס הבא: 'אתם אנשים חוצפנים חסרי גבולות. אל תפנו אלי לעולם'".

היא הוסיפה כי "התברר לי שבוקי לא לבד. מאות חברים שלו, רבים מהם עיתונאים, הצטרפו לחגיגה והקיפו אותו בלייקים מתחנפים. אף אחד מהם לא מכיר אותי. אף אחד מהם לא בדק מה קרה, מי צודק ומי זו המפיקה האיומה מהסיפורים של בוקי. אבל זה לא הפריע להם לפצוח כלפיי במסע של לעג ולגלוג. חלק מהם הסתלבטו על היכולות שלי. אחת קראה לי "מטומטמת". עוד אחת הסבירה ש'זה מה שקורה כשנותנים לילדות שלא קראו ספר או עמוד עיתון מימיהן להיות מפיקות'. ונתן זהבי המליץ לבוקי נאה בחברות: 'היית צריך להוסיף למפיקה האהבלית שתלך לחפש מי יחמש אותה'. כל הגידופים וניבולי הפה, רק בגלל ששאלתי את בוקי אם להציג אותו בשידור ככתב פלילי לשעבר".

מגלי ישראל נמסר בתגובה: "בוקי נאה הטריד ותקף מילולית את מפיקת התחנה, ולאחר מכן איים בפייסבוק על חייה של עובדת תחנה לשעבר. אנחנו מצרים על כך שנאה החליט לרדת לפסים אישיים ולפגע בציבור שלם שנמנה עם מאזיני התחנה, הוא צריך להתבייש ראוי שיתנצל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully