וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: רוצים שידברו עליכם? תכתבו מאמר על נתניהו

וואלה ברנז'ה

28.8.2016 / 10:22

פרשן חדשות ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' הצטרף בשישי האחרון לטרנד החם ופרסם טור אישי על שיחת הרקע שערך נתניהו. התוצאה לא איחרה לבוא ואברמוביץ' זינק במדד השבועי של וואלה ברנז'ה. וגם, "שישי" של איילה חסון מתחילה לעורר שיח ברשתות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדינת ישראל מתפוררת וקורסת לתוך עצמה". אברמוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנון אברמוביץ', פרשן חדשות ערוץ 2, הצטרף ביום שישי האחרון לטרנד החם של השבועות האחרונים בקרב עיתונאים – ופרסם טור אישי על שיחת הרקע שערך ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אתו ועם חבריו למערכת. התוצאה לא איחרה לבוא: אברמוביץ' זינק ישר למקום השני במדד השיח השבועי על עיתונאים של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. המדד מדרג את היקף השיח על עיתונאי ישראל על פי כמות האזכורים שלהם ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובטוקבקים.

אחרי שבשבוע שעבר הוביל (ועדיין מוביל, זה השבוע השני ברציפות) את הדירוג פובליציסט "הארץ" גדעון לוי – מאותה הסיבה בדיוק – החליט גם אברמוביץ' לחלוק עם הקהל את רשמיו ותחושותיו מהפגישה עם ראש הממשלה ופרסם טור עוקצני תחת הכותרת "מטעין חרדה, מרוקן תקווה". במאמר טען אברמוביץ' כי תחת המשמרת של נתניהו "מדינת ישראל מתפוררת וקורסת לתוך עצמה". בעקבות המאמר הרעש געשה בסוף השבוע והגולשים לא חסכו ביקורת מהולה בזעם על אברמוביץ' עצמו ש"אינו מקבל את רצון העם", "מתפרנס משקרים", "תעמולן שמאלני", בעל "אגו מתפוצץ להשיג רייטינג" ועוד שלל מחמאות נוספות שלא ראוי לצטט. גולשים אחרים התייצבו להגן על אברמוביץ' וכתבו כי מדובר ב"סיכום מדויק וחד כתער" וב"תיאור טוב" של כהונת ראש הממשלה. סנטימנט: 48% שלילי, 31% ניטרלי ו-21% חיובי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כספית עם סנטימנט לא מזהיר

במקום החמישי בדירוג התייצב השבוע פרשן "מעריב" בן כספית – וגם הוא עשה זאת הודות למאמר שפרסם בבוקר יום שישי האחרון על שיחות הרקע שעורך נתניהו (כספית עצמו לא השתתף בשיחה כזו וציטט מקורות שכן השתתפו, בעיקר מהעיתונות החרדית). כספית זוכה לסנטימנט לא מזהיר של 37% שיח שלילי, 63% נייטרלי ו-0% חיובי. הגולשים כותבים עליו, בין השאר, כי "בנה את הקריירה שלו על גבו של נתניהו", "האובססיה שלו היא נתניהו", "המציאות ממנו האלה", וכי אם הייתה מתרחשת רעידת אדמה בישראל (כמו באיטליה) "בן כספית היה קורא לחקור את אחריותה של שרה נתניהו".

אבל לא הכל נתניהו: על רקע עליית הרייטינג של "שישי" (ערוץ 10) מתחילה גם איילה חסון, מגישת התוכנית, לעורר שיח הולך וגובר ברשתות החברתיות ובטוקבקים באתרים השונים. השבוע דורגה במקום 6 במדד השיח, בעיקר הודות לכתבה ששידרה בליל שבת האחרון על לב לבייב ועוררה עניין ברשת. כמו כן גולשים רבים שוחחו על הביקורת שהשמיעה לאחרונה חסון על המשטרה בפרשת העימות בין רפי רפאלי לשוטרים שהגיעו לביתו. הסנטימנט על חסון: 72% נייטרלי, 15% שלילי ו-13% חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully