וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הביקורת: אולגה רז תמשיך בערוץ 10

28.8.2016 / 13:34

רז משמשת בשנים האחרונות כפרנזטורית של יוניליוור ובמקביל כתזונאית הבית של הערוץ. בשבוע שעבר פורסמה כתבה בה נטען כי בראיונות שנערכו עמה, היא הגנה על חברות המזון הגדולות ועל תהליכי בקרת האיכות שלהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילוי נאות? חפשו עמוק בצלחת. אולגה רז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך גל סערת הריקולים והסלמונלה, ולמרות ביקורת שהופנתה כלפיה בשבוע שעבר, הדיאטנית אולגה רז תמשיך כרגיל בתוכניתה בערוץ 10. רז משמשת בשנים האחרונות כפרנזטורית של יוניליוור. בשבוע שעבר פורסמה כתבה ב-TheMarker בה נטען כי בראיונות שנערכו עמה, היא הגנה על חברות המזון הגדולות ועל תהליכי בקרת האיכות שלהן.

בכתבה נכתב כי רז טענה שחיידק הסלמונלה מצוי כמעט בכל מקום ואינו מסוכן לרוב ושיש נושאים חשובים יותר להתעסק אתם. בכתבה מצויין כי רז התראיינה בתור "ראש תחום תזונה קלינית באוניברסיטת אריאל", או "דיאטנית בכירה באיכילוב", ולא ציינה כי בשנים האחרונות שימשה כפרזנטורית של יוניליוור.

שלשום אף פורסם בעיתון החרדי "יתד נאמן" ראיון עם רז תחת הכותרת: "עקב מתקפה החיידקים על ישראל - זיהום בצלחת". בכתבה מצוטטת רז כשהיא אומרת כי "לא צריך להיכנס לפניקה, לא מדובר בהחרפה בתחום, חיידקים תמיד היו, ישנם וגם יהיו. הם חיים בתוכנו ומסביבנו. מה שחשוב הוא לדעת מה לעשות ואיך נוכל להקטין את האפשרות להידבק... יש אלפי סוגים של חיידקים. אנשים לא מבינים שאנחנו חיים בעולם של חיידקים ולא להפך".

לאחר פרסום הכתבה, יח"צנית יוניליוור, יפה אפרתי, אף פרסמה פוסט תמיכה בפייסבוק ברז וכתבה כי "מי שמכיר אותה יודע שאולגה לא תתחבר למשהו שהיא אינה מאמינה בו, לא בעד כסף ולא בעד כלום...ואז תיאוריית הקונספירציה החלה. שתזונאית מובילה תייחס לחיידק מתי שהיא רוצה? ולא היא לא מתייחסת לחיידק משום ששיתפה פעולה עם חברת מזון גדולה שאני עובדת איתה ולא ציינה זאת". לכך השיבה ראש מערכת חדשות ב"כלכליסט", נעמה סיקולר: "פוסט קצת מוזר, בהתחשב בחלקך, יפה אפרתי, בכל השקרים והדיסאינפורמציה שזרמו לציבור בפרשת הקורנפלקס".

בערוץ 10 אישרו כי תוכניתה של רז עם חלי ממן תמשיך כרגיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully