וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו פיוס? נתניהו צפוי להזמין בקרוב את בכירי ידיעות לתדרוך

29.8.2016 / 11:44

אחרי המשחק המקדים עם חדשות 2 ו"הארץ" - הגיע הזמן לדבר האמיתי: בלשכת רה"מ צפויים לזמן בקרוב את בכירי "ידיעות אחרונות" לתדרוך עם נתניהו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עוד ברשימה: קשת, "מעריב" וערוץ 10 - עם דרוקר בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוזמנו לבירה. עובדי 'ידיעות'/מערכת וואלה!, צילום מסך
גורם בכיר בערוץ 10: "הביקורת שהושמעה בתקשורת על התדרוכים האלה היא משהו מאוד מופרך. אם ראש הממשלה רוצה לדבר איתך – אתה בא"

הבליץ התקשורתי של ראש הממשלה בנימין נתניהו עדיין בעיצומו, ואם יש מי שחשב שהעיתון של נוני יוותר מחוץ ללופ – הוא צפוי להתבדות: לוואלה ברנז'ה נודע כי לשכת ראש הממשלה צפויה להזמין בקרוב את בכירי "ידיעות אחרונות" לתדרוך, במסגרת סבב הפגישות הנרחב שנתניהו מבצע בחודש האחרון.

"לנתניהו אין שום כוונה להחרים אף כלי תקשורת בסבב התדרוכים הזה", כך לפי גורם המקורב לראש הממשלה שדיבר עם וואלה ברנז'ה. יצוין כי במסגרת תדרוך לתא הכתבים הצבאיים, נתניהו כבר נפגש לפני כחודש עם יוסי יהושוע, רון בן ישי ואלכס פישמן מ"ידיעות אחרונות".

עוד נודע כי בלשכה צפויים להזמין בקרוב גם את בכירי ערוץ 10 - הנחשב אף הוא לעומתי לרה"מ, לפגישה עם נתניהו. כזכור, במרץ אשתקד, בתקופת הבחירות, בוטל ראיון של נתניהו לחדשות 10 לאחר שראש הממשלה סירב לאפשר לפרשן הפוליטי של הערוץ רביב דרוקר להשתתף בו, ולבסוף נתניהו התראיין רק לערוצים 2 ו-1. סערה נוספת הקשורה לנתניהו ולערוץ 10 התפוצצה בחודש יוני האחרון, עם מינוי של רמי סדן – הנחשב למקורב לנתניהו - לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10.

בהקשר זה, גורם בכיר בערוץ אמר לוואלה ברנז'ה כי "הביקורת שהושמעה בתקשורת על התדרוכים האלה היא משהו מאוד מופרך. אם ראש הממשלה רוצה לדבר איתך – אתה בא. אני אבוא בכל פעם שהוא יזמין אותי, אם הוא יזמין אותי אי פעם. אני מניח שכל אחד אחר - גם עם התנאי שנתניהו מדבר לבד ולא שואלים אותו שאלות – יבוא".

רביב דרוקר. בן קלמר
בקרוב בלשכה? דרוקר/בן קלמר

בנוסף לזימונים הקרובים ל"ידיעות אחרונות" ולערוץ 10, נתניהו ייפגש בקרוב גם עם בכירי קשת. בשבוע שעבר הספיק ראש הממשלה להיפגש עם בכירי הזכיינית המתחרה, רשת – מפגש שלאחריו פרסם שי גולדן פוסט בפייסבוק שעורר סערה בסוף השבוע.

גם בכירי "מעריב" וה"ג'רוזלם פוסט", בבעלות אלי עזור, קיבלו היום (שני) זימון לתדרוך אצל נתניהו. עד כה נפגש נתניהו עם בכירי חדשות 2, רשות השידור, עיתון "הארץ" ו-TheMarker, "ישראל היום", גל"צ, ערוץ 20, אתר וואלה, רשת ואפילו עם נציגים מכלי תקשורת חרדים ("בחדרי חרדים", "יתד נאמן" ורדיו קול חי).

מלשכת רה"מ טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully