וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן תוקף את ערוץ 10: "תעשו גילוי נאות שיש משפט דיבה שלי נגדכם"

31.8.2016 / 15:35

שר הביטחון תקף היום את ערוץ 10 – שבתחילת השבוע טען כי ליברמן מתנגד למו"מ עם ארגוני טרור על החזרת גופותיהם של אורון שאול והדר גולדין. ערוץ 10 לוואלה ברנז'ה: "עומדים מאחורי כל מילה בדיווח". צפו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: אביב אירגז

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, תקף היום (רביעי) את ערוץ 10 – שלפני יומיים טען כי הוא מתנגד למו"מ עם ארגוני טרור על החזרת גופותיהם של אורון שאול והדר גולדין. בתגובה לפרסום, ליברמן אמר היום בסיור בדלית אל כרמל: "ערוץ עשר תעשו גילוי נאות שיש משפט דיבה שלי נגדכם. תדגישו את זה בכל כתבה". עוד אמר שר הביטחון כי "לצבא יש מחויבות מוחלטת לדאוג לכל מי שמצוי בשבי. זו מחויבות ראשונה שלנו להחזיר הביתה".

עוד הוסיף ליברמן כי "בזמנו הצבעתי בממשלה נגד עסקת שליט. בדיעבד צדקתי. אני רואה כמה מהמשוחררים חזרו לטרור וחזרו לעמדות מפתח בארגוני מחבלים והשתתפו באירועי טרור. עמדתי לא תשתנה, אבל המחויבות היא להחזיר גופות ושבויים ועמדתי לא תשתנה".

לפני יומיים פורסמה בערוץ 10 כתבה של אלי לוי ובה דווח כי "שר הביטחון אמר במהלך סיור בדרום כי גופותיהם של אורון שאול והדר גולדין, המוחזקות בעזה, לא יוחזרו משום שהוא אינו מוכן למשא ומתן עם ארגון הטרור".

במאי פורסם כי ליברמן הגיש תביעה על סך 140 אלף שקל נגד כתב חדשות 10, אור הלר, בגין הוצאת לשון הרע. התביעה הוגשה בעקבות דבריו של הלר, שטען כי ליברמן עומד מאחורי הדלפת דו"ח מבקר המדינה בנוגע לכשלים לכאורה במבצע "צוק איתן".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אנו עומדים מאחורי כל מילה בדיווחו של אלי לוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully