וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר שח"ם החדשה: השחקנית אסתי זקהיים

7.9.2016 / 15:45

זקהיים היא האישה הראשונה שנבחרה לתפקיד מאז הקמת ארגון השחקנים ותחליף את השחקן אוהד קנולר. גיא לואל מונה לתפקיד סגן יו"ר שח"ם. זקהיים: "אפעל להגדלת תקציב התרבות, לקידום הדימוי העצמי של השחקנים ולקידום זכויותיהם"

אסתי זקהיים ואוהד קנולר. צילום: צבי אוסופסקי,  יח?צ,
אוהד קנולר ואסתי זקהיים/צילום: צבי אוסופסקי, יח?צ

השחקנית אסתי זקהיים נבחרה לכהן בתפקיד יו"ר ארגון השחקנים שח"ם, במקומו של השחקן אוהד קנולר המסיים את תפקידו לאחר 4 שנות כהונה. גיא לואל יתמנה לתפקיד סגן יושב הראש, במקומה של זקהיים. זקהיים היא האישה הראשונה שנבחרה לתפקיד היושב ראש מאז הקמת הארגון, ותעמוד בראש הוועד המנהל של הארגון האחראי על פעולותיו, תוך ייצוג הארגון בפני גורמים חיצוניים. בעבר מילאו את התפקיד יורם חטב, דביר בנדק ואוהד קנולר.

בזמן כהונתו של קנולר, שח"ם העביר את שחקני התיאטראות הרפרטואריים מייצוג על ידי ההסתדרות לייצוג של שח"ם, נחתמו הסכמים חדשים עם הבימה והקאמרי והסכם עם תיאטראות הילדים, תקציב התרבות הוגדל, נחתמה אמנה נגד הטרדות מיניות ועוד.

לפני כשנה פורסם לראשונה בוואלה! תרבות כי זקהיים, שנבחרה כסגניתו של קנולר, מעוניינת להחליף אותו בתפקידו בעוד כשנה. זקהיים אמרה אז לוואלה כי קנולר הסכים שתחליף אותו, והוסיפה: "קנולר עבד כסוליסט, וצריך לעבוד ביחד. אתה עם עמדותיך הפוליטיות, אני עם עמדותיי הפוליטיות ההפוכות".

זקהיים אמרה היום כי "אני מאוד נרגשת עם כניסתי לתפקיד, ואני רוצה להודות לאוהד קנולר על העשייה הרבה לכל אורך השנים בהם היה יו"ר שח"ם. הדרך ליצירת חברה מתוקנת עוברת דרך חינוך ותרבות ואני מאמינה שאנחנו השחקנים יכולים להיות חוד החנית בשינוי זה. אני מצפה לשנה מלאה בעשייה ופעילות שבה בין היתר אני אפעל להגדלת תקציב התרבות, לקידום הדימוי העצמי של השחקנים והשחקניות, קידום הזכויות של השחקנים וזכותנו להתפרנס בכבוד. ביחד נוכל לשנות ולקדם את התרבות הישראלית".

קנולר מסר: "אני מסכם ארבע שנים של פעילות למען השחקנים והשחקניות. אני מאמין כי בארבע שנים הללו הצלחנו לשפר את מעמדו המקצועי של השחקן בישראל, ולהפוך את הארגון למוביל בהעלאת התרבות לראש סדר היום הציבורי. למרות ההישגים הרבים, אני מאמין שלפנינו דרך ארוכה ואני רוצה לאחל המון בהצלחה לאסתי זקהיים, שהיה לי עונג לעבוד איתה בשנה האחרונה כשכיהנה כסגניתי. אני בטוח שאסתי תמשיך במאבק למען השחקנים ולמען התרבות הישראלית".

אורי רשטיק, מנכ"ל שח"ם, אמר: "ארגון שח"ם מודה ליו"ר היוצא אוהד קנולר על העשייה הפורייה לכל אורך ארבע שנות הפעילות וההישגים הרבים בהם לקח חלק ומאחל הצלחה רבה לאסתי זקהיים בתפקידה. ארגון שח"ם רואה לנגד עיניו את השחקנים והשחקניות וימשיך לדאוג לזכויותיהם ולמעמדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully