וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות ומעריב הפרו צא"פ – במשטרה לא מתרגשים

7.9.2016 / 18:18

בשני העיתונים פורסם על מעצרו של חשוד ראשון בקריסת החניון - בניגוד לצו איסור פרסום. כתב משטרה בכיר לוואלה ברנז'ה: "זה מציב רף בעייתי מאוד של המשטרה שמצד אחד מוציאה צווים ומצד שני לא אוכפת אותם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ידיעות אחרונות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע במשטרה לא בודקים הפרת צו איסור פרסום של "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" על חקירת אסון החניון? כזכור, זמן קצר לאחר שקרס החניון בתחילת השבוע, המשטרה הוציאה צו איסור פרסום גורף ואסרה לפרסם כל פרט על החקירה.

ואולם, אתמול (שלישי) פורסם באתר ynet על מעצר חשוד ראשון בפרשה והיום אף פורסמה כתבה נרחבת בעיתון "ידיעות אחרונות" בעמוד 6 שהכילה פרטים על החקירה, שגם בה דווח על המעצר. בנוסף לכך, גם ב"מעריב" פורסם אתמול על מעצרו של החשוד הראשון.

במשטרה אמרו לוואלה ברנז'ה כי "מטבע הדברים לא נתייחס למקרה פרטני זה או אחר, אולם ככל שמוטל צו איסור פרסום על פרטי חקירה, הרי שהוא תקף לכלל כלי התקשורת באשר הם, והאחריות מוטלת על מפרסם הידיעה".

כתב משטרה בכיר אמר לוואלה ברנז'ה כי "איך יכול להיות שהם אלה שדורשים צו - ולא אוכפים אותו? למה - כי "ידיעות אחרונות" זה גוף אוהד. במשטרה יעשו משהו לכתב שלהם? זה משתלם להם. זה מציב פה רף בעייתי מאוד של המשטרה שמצד אחד מוציאה צווים ומצד שני לא אוכפת אותם, ובכך מפלה גופי תקשורת אחרים שעומדים תחת הצו לעומת כאלה שמפרים את הצווים - והיא עוד נותנת להם פרס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר מעריב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully