וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזוזות בלשכת רגב: הדוברת מעיין אדם עוזבת אחרי שנה

8.9.2016 / 9:07

לוואלה ברנז'ה נודע כי מעיין אדם החליטה לסיים את תפקידה כדוברת של שרת התרבות והספורט בשל תחושת מיצוי. עדיין לא ידוע מי יחליף אותה בתפקיד. בשנה האחרונה נרשמה תחלופה גבוהה של עובדים בלשכה של רגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעין אדם ומירי רגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעיין אדם מסיימת את תפקידה כדוברת של שרת התרבות והספורט מירי רגב, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפי גורם המעורה בפרטים, בין השתיים שוררת מערכת יחסים טובה, והעזיבה מתרחשת בשל תחושת מיצוי של אדם מהתפקיד והרצון שלה לקחת פסק זמן מעיסוק בתחום הפוליטיקה. עדיין לא ידוע מי יחליף את אדם, כשהמטרה היא לאייש את המשרה עד לאחרי החגים.

אדם שירתה בדובר צה"ל והגיעה לפוליטיקה לפני שלוש וחצי שנים. היא החלה את תפקידה בכנסת כדוברת של יו"ר קדימה דאז, שאול מופז, ולאחר פרישתו נקראה ללשכתו של השר זאב אלקין כממלאת מקום הדוברת שיצאה לחופשת לידה. באוגוסט אשתקד, עם סיום תפקידה החלה לשמש כדוברת של רגב.

ביוני האחרון פורסם בוואלה! תרבות כי מאז שרגב נכנסה לתפקיד הייתה תחלופה גבוהה בלשכה של משרד התרבות והספורט, ו-7 דוברים עזבו את הלשכה תוך פרק זמן קצר יחסית. בספטמבר אשתקד פורסם בוואלה! ברנז'ה כי בצל פרשת מירי רגב וההקלטות בחדשות 10, עזבו את הלשכה חמש עובדות.

רגב אמרה: "אני מודה למעיין על המקצועיות והמסירות הרבה שהפגינה בתפקידה ומאחלת לה הצלחה בדרכה החדשה. תפקיד הדובר הוא מרכזי ובעל אחריות רבה ומעיין ללא ספק עמדה באתגרים הרבים שניצבו לפניה. כיבדתי את רצונה לפסק זמן, זו הייתה שנה עמוסה ומשמעותית עבורה ודלתי תמיד תישאר פתוחה עבורה".

אדם מסרה: "אני מודה לשרה על האמון, החברות וההזדמנות להיות חלק ממהפכה תרבותית בישראל. הזמן לצידה עורר בי השראה ותקווה שאפשר לשנות וחשף אותי למחירים הכבדים שכולנו שילמנו בעשייה הציבורית. אני מבקשת להודות לכול מי שסייע לי בתפקיד ובראשם צוות של שחקני נשמה, מקצוענים ומסורים. אני מסיימת בתחושת סיפוק רבה ומחפשת אתגרים חדשים במחוזות חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully