וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: אילנה דיין - העיתונאית המדוברת של השבוע

וואלה ברנז'ה

11.9.2016 / 10:07

דיין הגיעה למקום הראשון בזכות השאלה שהטיח בה רה"מ נתניהו: "למה את לא עושה תחקיר כמה מעריכים אותי בחו"ל?" - כך עולה ממדד וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. וגם, רגשות מעורבים כלפי הראיון של יונית לוי עם קלינטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ותודה לביבי. אילנה דיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
עוד בדירוג: אורן נהרי במקום 4, בעיקר בשל הסקופ שחשף בערוץ הראשון על כך שיו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, היה סוכן קג"ב. הגולשים אהבו את הסיפור והחמיאו לנהרי על ההישג העיתונאי

אילנה דיין היא העיתונאית המדוברת ביותר ברשת בשבוע האחרון – על פי המדד השבועי של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. המדד מדרג את היקף השיח על עיתונאי ישראל על פי כמות האזכורים שלהם ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובטוקבקים.

על הבאזז סביבה צריכה דיין להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ששאל אותה בשיחה שקיים עם בכירי זכיינית ערוץ 2 קשת ביום חמישי האחרון "למה את לא עושה תחקיר כמה מעריכים אותי בחו"ל"?". התקרית פורסמה בכלי התקשורת, הגולשים קלטו את הפוטנציאל הקומי והחלו להתבדח ברשתות החברתיות סביב השאלה איזה עוד "תחקירים" אילנה דיין צריכה לעשות.

כמה דוגמאות משעשעות במיוחד שפרסמו גולשים: "שטייניץ לאילנה דיין: למה את לא עושה תחקיר על כמה מעריכים אותי במשפחת תשובה?"; "מרים פיירברג לאילנה דיין: למה את לא עושה תחקיר על כמה מעריכים אותי בהתאחדות הקבלנים?"; הגולשים הציעו לדיין לערוך תחקיר על "כמה מעריצים את המתנחלים בעולם". סנטימנט כלפי דיין: 86% נייטרלי, 10% שלילי ו-4% חיובי. איפה התנהלו השיחות: 65% טוויטר, 12% פייסבוק, 11% פורומים, 8% טוקבקים.

במקום השני בדירוג השבועי התמקמה יונית לוי, הודות לראיון הבלעדי שקיימה עם המועמדת לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון. הגולשים לא אהבו את הראיון, ורבים תקפו את לוי בטענה שלא שאלה שאלות קשות ושהעניקה לקלינטון במה נוחה מדי. "חנפנות היא לא ראיון", "יונית לוי מלאכותית ועסוקה במשחק מוגזם במקום בשאלות קשות", "נציגת המפלגה הדמוקרטית בישראל" – אלו רק חלק מהתגובות. מנגד היו מעט גולשים שתמכו בלוי והביעו הערכה לראיון שערכה ("עיתונאית מבריקה, מקצועית וחכמה"). הסנטימנט בהתאם: 39% שלילי, רק 9% חיובי והיתר נייטרלי (בעיקר אזכורים לעצם הראיון וציטוטים של קלינטון מתוכו).

עוד בדירוג מופיע אורן נהרי (מקום 4), בעיקר בשל הסקופ שחשף בערוץ הראשון על כך שיו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, היה סוכן קג"ב. הגולשים אהבו את הסיפור והחמיאו לנהרי על ההישג העיתונאי. סנטימנט: 37% חיובי, 11% שלילי והיתר נייטרלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully