וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלוויין העבירה את הטיוטה למכרז ערוץ הכנסת

11.9.2016 / 12:50

לוואלה ברנז'ה נודע כי המועצה העבירה את הטיוטה למכרז לצוות התיאום של הכנסת. לאחר שהטיוטה תוחזר למועצה בליווי הערות - המועצה תדון ותפרסם את המכרז לערוץ הכנסת בסוף החודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר יפעת בן חי-שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

המכרז על ערוץ הכנסת מעלה הילוך: מועצת הכבלים והלוויין העבירה בשבוע שעבר לצוות התיאום של הכנסת, בראשות מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ, את הטיוטה למכרז ערוץ הכנסת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לאחר שצוות התיאום יחזיר לה את הטיוטה מלווה בהערותיהם - המועצה תדון ותפרסם את המכרז בסוף החודש.

כדי לעמוד בלוחות הזמנים, הצוות של מועצת הכבלים והלוויין ביצע עבודה מרתונית על המכרז במהלך אוגוסט. כזכור, לאחר תיקוני החקיקה שעברו במליאת הכנסת בנוגע למכרז ערוץ הכנסת, המועצה התחייבה לעמוד בלוחות הזמנים המקוריים, קרי עליית המפעיל החדש לאוויר במאי 2017.

בסוף יולי אושרו התיקונים לחוק ערוץ הכנסת בוועדת הכנסת, בראשות ח"כ יואב קיש והמליאה אישרה התיקונים ביום האחרון של מושב הקיץ. תיקוני החוק נולדו כתוצאה מהמלצות ועדת פריש לבחינת שידורי ערוץ הכנסת. חברי הוועדה הגיעו לבסוף להסכמות בנושא סעיף הביזוי – ששונה. קיש לא הסכים לשנות את סעיף 8 בהצעת החוק, העוסק בגופים הרשאים להתמודד במכרז להפעלת הערוץ.

קיש הבהיר כי אין בכוונתו להביא לאישור הוועדה את הארכת תוקף רישיון השידור של מפעיל הערוץ הנוכחי. לאחר שהרישיון לערוץ כבר הוארך פעם אחת בחצי שנה לבקשת הכנסת, קיש, בעצה אחת עם המועצה, החליט לקיים את המכרז במועד שנקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully