וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הקבלן בחינוכית: "המתנה שקיבלנו לראש השנה פשוט מעליבה"

12.9.2016 / 12:40

העובדים המועסקים בטלוויזיה החינוכית באמצעות חברת הקבלן "מרמנת" זועמים על שווי המתנה לחגים. אחד העובדים לוואלה ברנז'ה: "האופציות עלובות – המתנות ממש לא ראויות. ארוחה אישית בפיצה האט? טוב שלא הציעו סלייס – וזהו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתנות לעובדי הקבלן של החינוכית/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי הקבלן של הטלוויזיה החינוכית מאוד לא מרוצים מהמתנות שיחולקו להם לכבוד ראש השנה. המתנות נעות בטווח מחירים של בין כ-40-70 שקלים בסך הכל. עובדי הקבלן של החינוכית מועסקים באמצעות חברת מרמנת, ועובדים כתחקירנים וכמנהלי רשתות חברתיות.

אחד העובדים סיפר לוואלה ברנז'ה כי "קיבלנו מייל חגיגי מהחברה, שאומר שאנחנו יכולים לבחור את המתנה שנרצה – אבל האופציות עלובות. זה פשוט ממש מעליב". בין האופציות למתנה נמנים, בין היתר: כרטיס יחיד לסרט באמצע שבוע; כרטיס יחיד לסרט בסינמטק (רק בחיפה ובראשון לציון); ספר בצומת ספרים מתוך רשימה מוגבלת; ערכת טיסה (כיסוי עיניים, פקקים לאוזניים וכרית מתנפחת לצוואר); שיוף ולק בחברת LAKA; ארוחה אישית בפיצה האט; קפה ומאפה בקפה קפה; ו-6 פרלינים של חברת roi.

העובד הוסיף כי "המתנות ממש לא ראויות. ארוחה אישית בפיצה האט? טוב שלא הציעו סלייס - וזהו. החברה של השוקולד roi - זה לא איזה מותג יקר, מדובר ב-6 פרלינים בסך הכל וגם אותם צריך לקחת מקניונים נבחרים, אז לאסוף את המתנה זה חתיכת כאב ראש".

במרמנת סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully