וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתבים החרדים שהחליטו לא להצטרף לתאגיד

12.9.2016 / 15:33

בשל "טעמי דת", כתב הפלילים של "בחדרי חרדים" אלי שלזינגר ומגיש המהדורה המרכזית של רדיו קול חי אבי מימרן סירבו לאחרונה להצטרף לתאגיד השידור. גורם המקורב לשלזינגר: "מעבר לתאגיד היה מצריך להיכנס לפרטים בסיקור מקרי אונס"

לייזר שלזינגר. מגד גוזני
אלי שלזינגר/מגד גוזני

אלי שלזינגר, כתב הפלילים של אתר בחדרי חרדים, קיבל לאחרונה הצעה להצטרף לתאגיד השידור ככתב פלילים, אך החליט לסרב לה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפי גורם המקורב לשלזינגר, הסיבה המרכזית שבגללה הוא סירב להצעה נעוצה בכך ששלזינגר העדיף להישאר במסגרת הדתית שבה הוא עובד בשמונה השנים האחרונות.

הגורם הסביר כי "מכיוון שמעבר לסיקור בגוף תקשורת כמו התאגיד היה מצריך משלזינגר להכנס לפרטים בסיקור כמו מקרי אונס, הוא התייעץ עם רבותיו והחליט להשאר ב'בחדרי חרדים' שם הוא מסקר פשעי מין מבלי להכנס לפרטים התיאוריים". סיבה נוספת שהשפיעה על החלטתו של שלזינגר טמונה בסימני השאלה שצצו בנוגע לעלייתו לאוויר של התאגיד.

כתב נוסף שקיבל הצעה מפתה מהתאגיד - וסירב לה - הוא מגיש המהדורה המרכזית של רדיו קול חי, אבי מימרן. בשבוע שעבר הוצע למימרן להגיש תוכנית בוקר ברשת ב' אך הוא גם דחה את ההצעה מטעמי דת. מימרן צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "לשדרן חרדי יהיה קשה להתעסק יום יום באייטמים בעייתיים מבחינה הלכתית והשקפתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully