וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית לוי מגישה: שיעול, וזה עובר

13.9.2016 / 12:50

בראיון שהעניקה לחדשות 2, קלינטון חטפה מתקפת שיעולים ונאלצה לצאת מהחדר. אבל את הפרט המסקרן הזה גילינו רק אתמול, כשלוי חשפה אותו ב"שש עם": "היא צרודה בראיון, בסיומו היא יוצאת החוצה ומשתעלת". חדשות 2: "לא הייתה שום התנייה מלציין את זה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלינטון בחדשות 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם בחדשות 2 טייחו את מצבה הבריאותי של הילרי קלינטון או שלא ייחסו חשיבות לנושא עד לאחר הקריסה המפורסמת של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב בטקס הזיכרון לאירועי ה-11 בספטמבר? כזכור, בשבוע שעבר העניקה קלינטון ראיון בלעדי לחדשות 2 ונפגשה עם צוות החדשות - שכלל את המגישה יונית לוי וסמנכ"ל החדשות גיא סודרי - לראיון שנמשך כחצי שעה בניו יורק. לאחר השיחה על ישראל, טראמפ ודאע"ש, מסתבר שקלינטון חטפה מתקפת שיעולים ונאלצה לצאת מהחדר לכמה רגעים. אבל, את הפרט המסקרן הזה גילינו רק אתמול, כאשר לוי חשפה אותו ב"שש עם סיוון רהב-מאיר".

לוי אמרה כי "פגשנו את הילרי יומיים אחרי מתקפת השיעולים בקליבלנד. איך שהיא מתיישבת בכיסא אנחנו שואלים אותה מה שלומה, והיא השיבה 'יש לי אלרגיה עונתית ואני צריכה לצלוח את המשוכה הזאת...הנסיעות בין כל כך הרבה אזורים שבהם משהו תמיד פורח – מעצימות את זה'".

לוי ממשיכה ומספרת כי "היא מדברת על אלרגיות, זה עוד לפני האבחנה של הדלקת ריאות. כלומר, הילרי קלינטון כן קצת צרודה בראיון, בסיומו היא יוצאת לכמה דקות החוצה קצת משתעלת, חוזרת פנימה נראית כאילו שום דבר לא קרה. נשארת איתנו דקות ארוכות של סמול טוק, צילומים עם הצוות, מחייכת...ובאמת לא נראית כמישהי שמשהו חמור עובר עליה".

בנוסף לכך, בקטע שחדשות 2 העלו לעמוד הטוויטר שלהם ביום חמישי, לפני שידור הראיון המלא במהדורה, רואים את קלינטון לוקחת כדור. בחדשות 2 טוענים שבכלל מדובר בסוכריה שהונחה מבעוד מועד על ידי אנשי הצוות של קלינטון בתחילת הראיון.

אי אפשר שלא לתהות מדוע תיעוד וידאו של קלינטון משתעלת ולוקחת כדור - במיוחד כאשר גם לפני הקריסה המפורסמת, התקשורת העולמית תהתה בנוגע למצבה הבריאותי – לא הוכנס לראיון ששודר במהדורה המרכזית. לא ברור מה יותר גרוע - האם בצוותה של קלינטון התנו את הוצאת החומרים החשובים האלה כחלק מתנאי הראיון, או שבצוות של חדשות 2 פשוט לא ייחסו לכך חשיבות עיתונאית?

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "כמו שיונית סיפרה: בסיום הריאיון הילרי יוצאת לרגע החוצה ומשתעלת קצת. לאחר זמן קצר חוזרת מחויכת להיפרד ונשארת כמה דקות לצילומים. לא הייתה שום התנייה מלציין את זה. הילארי אמרה ליונית בתחילת הריאיון שהיא סובלת מאלרגיות ולכן משתעלת לאחרונה (קטע ששידרנו ביומיים האחרונים). לאחר האירוע ביום ראשון חשבנו שיש עניין לספר את האנקדוטה הזאת ולכן יונית עשתה זאת אתמול ב'שש עם'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully