וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס או "המירוץ למיליון"? כך סיקרו כלי התקשורת את אשפוז הנשיא לשעבר

וואלה ברנז'ה

14.9.2016 / 11:50

הדיווחים על פרס השתלטו אמש על לוח השידורים. וואלה ברנז'ה בדקה מי שידר חדשות ללא הפסקה, מי לא נתן למציאות לקטוע לו את הריאליטי – ולמי היה חשוב יותר להתרכז ביום השנה למותו של טופאק?

חמי פרס, בנו של שמעון פרס, מדווח על מצבו הבריאותי, מחוץ לבית החולים שיבא תל השומר. ספטמבר 2016. רויטרס
חמי פרס בביה"ח שיבא/רויטרס
רשת: "חברת החדשות של ערוץ 2 הייתה דרוכה בכל עת לספק דיווחים, בהתאם לדיווחים שהגיעו מבית החולים ולפי חלון הזמנים שבו תוכנן להימסר עדכון על מצבו הרפואי"

הדיווחים על מצבו הבריאותי הקשה של הנשיא לשעבר שמעון פרס השתלטו על לוח השידורים אמש. ואולם, ניכר שוני מהותי בסיקור של שלושת הערוצים – גם מבחינת היקף הסיקור וגם מבחינת לוחות הזמנים של הדיווחים.

רשות השידור: ערוץ 1 היה היחיד ששידר לסירוגין לאורך כל הלילה מאולפן החדשות. מהדורת "מבט" הסתיימה בשעה 21:20, לאחריה הערוץ הראשון שידר חדשות ואת המשחקים הפראלימפיים במקביל ובשעה 22:30 השידור הוחזר לאולפן החדשות עד 00:30. הדיווח על מצבו של פרס היה האייטם הראשון ב"מבט" וכתבת הבריאות של ערוץ 1, קטי דור עלתה לשדר מבית החולים שיבא בשעה 21:00.

בחדשות 2 לא הופיע דיווח על פרס בהצגת הכותרות בתחילת המהדורה (כאשר רק אז דווח על מצבו באתרי האינטרנט). האייטם הראשון במהדורה היה על פרס וכתב הבריאות של חדשות 2, יואב אבן, דיווח מבית החולים בדקה 19:20. לאחר המהדורה, בזכיינית רשת עברו לשדר פרק מלא של "המירוץ למיליון", ובסיומו (בשעה 23:00) חזרו לאולפן החדשות.

ברשת מסרו כי "חברת החדשות של ערוץ 2 הייתה דרוכה בכל עת לספק דיווחים, בהתאם לדיווחים שהגיעו מבית החולים ולפי חלון הזמנים שבו תוכנן להימסר עדכון על מצבו הרפואי".

גם בחדשות 10 לא דווח על פרס בהצגת הכותרות בתחילת המהדורה. האייטם הראשון היה על הזליגות מסוריה, עם כתבה נרחבת ופרשנויות באולפן של כתבי הערוץ. הדיווח הראשון על פרס הופיע רק בדקה ה-09:00 מתחילת המהדורה. ואולם, כתבת הבריאות של חדשות 10, הילה אלרואי, עלתה ראשונה לדיווח מבית החולים שיבא בדקה 15:40.

לאחר המהדורה המרכזית, בערוץ 10 שידרו פרק מלא של תוכנית התחקירים "עושות חשבון". לאחר סיום הפרק, ב-22:20, חזרו לשדר מהדורת חדשות מיוחדת.

בתחנה הצבאית גלגל"צ שידרו בשעה 23:00 מבזק חדשות קצר על מצבו של פרס. בזמן שבגל"צ המשיכו לדווח במהדורת חדשות ארוכה, בתחנת הבת חזרו לשדר את התוכנית על יום השנה למותו של הראפר טופאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully