וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה גולן חוגג 50 שנות שידור, ריבלין יבוא לברך

15.9.2016 / 14:02

אילנה דיין, ירון דקל, ניסים משעל, שמעון אלקבץ ואחרים ישתתפו במופע הצדעה מיוחד לרגל 50 שנות שידור של אריה גולן. מהמפה הפוליטית יגיעו נשיא המדינה וח"כ שלי יחימוביץ'. גולן לוואלה ברנז'ה: "אני בר מזל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כבוד ענק בשבילי שנשיא המדינה מגיע". גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

השדרן אריה גולן חוגג 50 שנות שידור ב"קול ישראל" ותיאטרון צוותא תל אביב מקיים לכבודו אירוע הצדעה עם חברים מתחנות מכל השנים. אורח הכבוד באירוע שיתקיים מחר (שישי) יהיה נשיא המדינה ראובן (רובי) רבלין.

גולן אמר היום לוואלה ברנז'ה כי "בשבילי העבודה ברדיו הינו העיסוק הכי מעניין שיכלתי להעלות בדעתי ואני בר מזל. אני מאוד אוהב את העבודה הזאת והייתי מוכן לעשות אותה אפילו בחינם, אבל לא גיליתי את זה ב-50 שנים שעברו. כבוד ענק בשבילי שנשיא המדינה ראובן רובי רבלין מגיע לאירוע שלי בצוותא, אני יודע על תמיכתו האיתנה בשידור הציבורי ואני מעריך את כל העמדות שהוא מביע כנשיא המדינה, את מעשיו ופועלו".

במהלך השנים הגיש תוכניות בטלוויזיה בערוץ 1 אבל את עיקר הקריירה שלו עשה ברדיו - מגיש חדשות, כתב פרלמנטרי, כתב מדיני, שליח רשות השידור לוושינגטון וב-21 השנים האחרונות הוא מגיש את יומן הבוקר ברשת ב'. ב-2008 זכה גולן בפרס סוקולוב על מפעל חיים בתקשורת האלקטרונית. לאחר שבמשך תקופה ארוכה היו גולן מראשי המבכים את סגירת רשות השידור השידור, לפני מספר שבועות נודע כי הוא מראשוני המצטרפים לתאגיד השידור החדש.

עוד בין משתתפי האירוע, כך על פי המארגנים: אילנה דיין, ח"כ שלי יחמוביץ', ירון דקל, חיים באר, ניסים משעל, שמעון אלקבץ, כרמלה מנשה, הרב יוסי וולף, גיל ליטמן, מירון איזקסון, תמר גלעדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully