וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת שר הרווחה: "לא נשתף פעולה עם TheMarker; מאסנו בסיקור הבלתי הוגן"

18.9.2016 / 11:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי בלשכת שר הרווחה חיים כץ החליטו לא להשיב לשאילתות או לפניות של כתבי TheMarker – ואף לא מתכוונים לשלוח למערכת הודעות לעיתונות. הסיבה: "שורת פרסומים חוזרים ונשנים בעלי גוון שקרי, מכפיש ומבזה"

שר הרווחה כץ: "מאות מיליוני שקל לא הועברו לניצולי השואה". ניב אהרונסון
הנידון: חרם. השר חיים כץ/ניב אהרונסון

לשכת השר חיים כץ הודיעה בשבוע שעבר לקבוצת הארץ כי תפסיק עימה לשתף פעולה. לוואלה ברנז'ה נודע כי בלשכת שר הרווחה מאסו ב"סיקור התקשורתי הבלתי הוגן" של TheMarker, והחליטו לא להשיב לשאילתות או לפניות של כתבים. בנוסף, בלשכה לא מתכוונים לשלוח הודעות לעיתונות ל-.TheMarker

הסיבה להפסקת שיתוף הפעולה, לטענת גורמים בלשכה, נעוצה ב"שורת פרסומים חוזרים ונשנים של TheMarker בעלי גוון שקרי, מכפיש ומבזה, המכילים טענות קשות וחמורות נגד כץ". עוד נכתב כי מדובר ב"טענות שאין בינן לבין המציאות דבר, והכל תוך ניצול חמור ובוטה של הכוח הטמון בגוף תקשורתי, ובמטרה ברורה שנועדה להכפיש ולגרום נזק תדמיתי חמור לשר כץ".

הלשכה גם הודיעה על כך לשופטת (בדימוס) דליה דורנר, נשיאת מועצת העיתונות. בנוסף לכך, בחודשים האחרונים התקבלו בלשכת השר כץ מספר פניות מ- TheMarkerבבקשה שישתתף בוועידות ובכנסים שהם מקיימים, ואולם בשל אופי הסיקור הוחלט להשיב לכך בשלילה.

ב-TheMarker סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully