וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק נתניהו: גם בוכריס מתדרך כתבי צבא ומשפט

18.9.2016 / 12:40

תא"ל במיל' אופק בוכריס, המואשם באונס פקודותיו, מקיים בתקופה האחרונה שיחות רקע עם עיתונאים בכירים, לקראת הדיון שייערך בבית המשפט בסוף החודש. הפגישות נערכות במשרדים של העו"ד של בוכריס ובמשרדו של אבי בניהו - המייעץ בעקיפין לבוכריס

תא"ל בוכריס התייחס לכתב האישום שהוגש נגדו: "אין שחר לדברים, זהו קרב חיי". חדשות 10
תא"ל אופק בוכריס/חדשות 10

תא"ל אופק בוכריס מקיים בתקופה האחרונה שיחות רקע עם עיתונאים בכירים, לקראת הדיון שייערך בבית המשפט ב-29 בספטמבר. בוכריס נפגש עם מספר עיתונאים, רובם כתבי צבא ומשפט. בין היתר נפג בוכריס עם עיתונאים מחדשות 2, חדשות 10, הערוץ הראשון, "ידיעות אחרונות", "הארץ", ynet, וואלה, מקור ראשון וערוץ 7.

חלק מהפגישות נערכו ביוזמת העיתונאים וחלקן ביוזמת בוכריס. הפגישות נערכות במשרדים של העו"ד של בוכריס, ז'ק חן, ובמשרדו של אבי בניהו - המייעץ בעקיפין לתא"ל המואשם באונס ובמעשים מגונים בפקודות שלו. בניהו גוייס לייעץ לבוכריס על ידי משפחתו של התא"ל, ואולם בהמשך – לקראת המשפט - בוכריס צפוי לשכור את שירותיו של משרד יח"צ.

בניהו משמש כיום כיועץ תקשורת בכיר ומומחה בניהול משברים. כזכור, בעבר שימש כדובר צה"ל, בתקופה שבה גבי אשכנזי (המגיע מחטיבת גולני, בדומה לבוכריס) היה רמטכ"ל. לטענת הגורם, משם נוצרה ההיכרות של בוכריס עם בניהו. לטענת גורם המעורה בפרטים, בוכריס מציג בתדרוכים את "האמת" שלו, וטוען לכך שכלל לא היה מגע מיני עם הפקודות שלו (כך הוא טוען מתחילת הפרשה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully