וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 4 שנים: גלית גוטמן עוזבת את תוכנית הבוקר של קשת

18.9.2016 / 16:39

מכבה את השעון המעורר: בתום 4 שנים כמנחת תכנית הבוקר של קשת לצדו של יואב לימור, גלית גוטמן ביקשה לסיים את תפקידה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עזיבתה צפויה להיכנס לתוקף בעוד כ-3 חודשים. יואב לימור ימשיך בתפקידו ובזכיינית מחפשים כעת מחליפ/ה

גלית גוטמן בתוכנית הבוקר של קשת. ינאי יחיאל,
חוזרת לשנת יופי. גלית גוטמן ויואב לימור/ינאי יחיאל

מגישת תוכנית הבוקר של קשת, גלית גוטמן, עוזבת את התוכנית כעבור 4 שנים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. גוטמן תישאר בזכיינית ערוץ 2 ותתמקד בהכנת פרוייקטים שונים. עזיבתה של גוטמן צפויה להיכנס לתוקף בעוד כ-3 חודשים, יואב לימור ימשיך בתפקידו כמנחה תכנית הבוקר ובחודשים הקרובים יוחלט על זהות מנחה נוסף/ת לצידו.

בעבר גוטמן הכינה עבור קשת מספר סרטים דוקומנטריים, כמו למשל "הוא יכול להיות אבא שלך" ולאחרונה את הסרט "בגובה העיניים – אמא בת 17" – שקיבל רייטינג גבוה של 21.9%. גם תוכנית הבוקר של קשת עם גוטמן זוכה לנתוני צפייה נאים, עם ממוצע של כ-6%.

גוטמן הגיעה לתוכנית הבוקר בסוף 2012, כאשר לפניה התוכנית עברה מספר טלטלות בתחום ההגשה, בתקופה קצרה יחסית: במשך שנתיים הגישו את התוכנית דן שילון וטלי מורנו שזכו לנתוני רייטינג גבוהים. שילון פרש ומורנו יצאה בזמנו לחופשת לידה. בקשת לקחו את לימור ודליה מזור - שהגיעו מהערוץ הראשון - אך נתוני הצפייה לא היו מרשימים.

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully