וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתעד פיגוע שניות אחרי: "בעודי אוכל חומוס - שמעתי את היריות למוות במחבל"

18.9.2016 / 18:35

אוהד חמו, כתב השטחים של חדשות 2, נקלע ביום שישי האחרון לזירת הפיגוע בירושלים, ותיעד את השניות הראשונות שאחרי: "לא רואים דברים כאלו בדרך כלל, כי פיגועים מתועדים כמה דקות אחרי. יצאו חומרים נדירים"

יח"צ - חד פעמי

כתב השטחים של חדשות 2, אוהד חמו, נקלע ביום שישי האחרון לזירת הפיגוע בשער שכם בירושלים, ותיעד את השניות הראשונות שאחרי האירוע. חמו צילם חומרים עבור סרט תיעודי שהוא מכין על האינתיפאדה הנוכחית - "שנת הטרור". חמו סיפר היום (ראשון) לוואלה ברנז'ה כי "הלכנו לצלם בירושלים - שם הכל התחיל, עם גל הפיגועים שהגיע ממזרח העיר לפני שנה. אחרי שאני והצוות סיימנו לצלם את החומרים, הלכנו לאכול צהריים. בעודי אוכל חומוס שמעתי את היריות למוות במחבל, מרחק של 80 מטר מאיתנו. מיד רצנו לשם, וכמה שניות אחרי ניסיון הפיגוע - המצלמה כבר עבדה".

חמו הסביר כי יש שוני עצום בין להגיע לזירת פיגוע שניות אחרי שהתרחש, לעומת טווח הזמן הרגיל שלוקח להגיע לזירה: "בדרך כלל, כשאתה מגיע לפיגוע אז הכל הרבה יותר 'סטרילי', כלומר המשטרה כבר שם. אבל אנחנו הגענו ישר לטירוף של השניות אחרי ולגופה של המחבל. אני קולט שאנשים אומרים 'הוא חי הוא חי', ורואים אותו זז. יש גם תמונות שלו, של רעידות, רגע לפני שהוא נופח את נשמתו".

עוד אמר, "רואים גם שהמשטרה בטירוף וניסתה להרחיק את כולם. לא רואים דברים כאלו בדרך כלל, כי פיגועים מתועדים כמה דקות אחרי. למשל, שאר העיתונאים הגיעו למקום כ-10 דקות אחרי. אבל בזכות זה שהיינו ממש באזור, יצאו חומרים נדירים ודרמטיים. בסוף, הייתי צריך לתקן את ההקלטה שביצעתי קודם, כי אמרתי 15 ניסיונות פיגוע וזה עודכן ל-16 ניסיונות".

הסרט, הופק על ידי חברת החדשות של ערוץ 2, וישודר הערב ומחר בזכיינית רשת לאחר המהדורה המרכזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully