וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 משיק לראשונה כנס דוקו - ישודר חי בוואלה ברנז'ה

19.9.2016 / 9:37

ערוץ 10 משיק כנס דוקומנטרי – "דוקו PRIME" שבו ישתתפו יוצרים, במאים ומפיקים. יחד עם הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה הוא מציע 330 אלף שקל להפקת סרט שישודר בפריים טיים של הערוץ. הכנס ישודר בלעדית בוואלה ברנז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 10 משיק בפעם הראשונה כנס דוקומנטרי – "דוקו PRIME" שבו ישתתפו היוצרים, הבמאים והמפיקים המובילים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע התיעודי בישראל. בערוץ אומרים כי מטרתו העיקרית של הכנס היא להעלות את המודעות ליצירה ולעשייה דוקומנטרית ממשית.

באירוע שיתקיים ב-30 בנובמבר 2016 בתאטרון גבעתיים יתקיימו פאנלים בנושאים מגוונים, כיתות אמן, ראיונות אישיים, הקרנות של סרטים וגם פיצ'ינג להפקת סרט דוקומנטרי.

לקראת הכנס יוצא ערוץ 10 בשיתוף פעולה ייחודי עם הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה ב"קול קורא" להגשת הצעות לסרטים דוקומנטריים. ההצעות יוצגו במסגרת פיצ'ינג שיתקיים ביום הכנס ובו יוכרז הזוכה בתקציב פיתוח של 30 אלף שקל. לכשיושלם הפיתוח הערוץ ישקיע בהפקת הסרט.

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10 אמר היום לוואלה ברנז'ה: "ערוץ 10 רואה בצופים ובצופות שלו מי שזכאים לתכנים משמעותיים ובעלי ערך. אנחנו עושים מאמץ יום-יומי לשפר את חוויית הצפייה והכנס הזה הוא חלק מן הדרך שבה אנחנו הולכים".

קול קורא ליוצרים

במסגרת הכנס יצר ערוץ 10 שיתוף פעולה עם הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה וכעת מזמינים הגופים במשותף חברות הפקה ומפיקים להגיש הצעות להפקת סרט תעודה בן 40 דק' לפחות לשידור בערוץ 10 בשנת 2017.

בהזמנה נכתב כי "אנחנו מחפשים סיפור ייחודי, שטרם סופר, נחשף, תוחקר ושיצליח להשתלב בלוח השידורים בשעות הפריים טיים של ערוץ 10". עוד נכתב כי "המציע נדרש לעמוד בתנאי הסף הבאים: ניסיון של הפקת סרט תעודה אחד לפחות באורך של 48 דק' לפחות ששודר בערוץ טלוויזיה בישראל, הן לבמאי הסרט והן למפיק הסרט, ביחד או בנפרד". תקציב הסרט הכולל יעמוד כאמור על 330,000 ¤.

את ההצעות ניתן להגיש החל מהיום ועד לתאריך: 15.11.16 לכתובת המייל של ציפי ביידר, מנהלת מנהלת תחום הדוקו בערוץ, למייל: tzipib@10.tv.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully