וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ לרשות השנייה: להוריד את תוכניתו של שפטל; "מסיתה ומכפישה"

21.9.2016 / 13:35

המפלגה עתרה לבג"ץ נגד הרשות השנייה, רדיו ללא הפסקה ויורם שפטל, בדרישה לחייב את הרשות לפעול נגד התחנה להוריד אותו משידור. מרצ: "שפטל הפך את הבמה התקשורתית שניתנה לו לבמה קבועה להסתה נגד מחנה השלום"

עו"ד יורם שפטל, בית הדין הצבאי ביפו 24 ביולי 2016. מגד גוזני
יורם שפטל/מגד גוזני

מפלגת מרצ עתרה היום (רביעי) לבג"ץ, באמצעות עו"ד ערן לב, נגד הרשות השנייה לטלויזיה ולרדיו, רדיו ללא הפסקה ועו"ד יורם שפטל - בדרישה לחייב את הרשות לפעול נגד התחנה להוריד משידור את שפטל.

בעתירה נכתב כי "שפטל, אשר עשה לו שם של איש גס רוח, בוטה, ומשתלח, הפך את הבמה התקשורתית השבועית בת השעתיים שניתנה לו על ידי המשיבות לבמה קבועה להסתה ולדברי בלע כנגד מחנה השלום וראשיו, בהווה ובעבר, כמו גם בקבוצות מיעוט כדוגמת ערבים והומואים. שפטל הפך את תוכניתו גם לבמה להשתלחות בבית המשפט העליון ושופטיו, ולמעשה בכל גורם שאינו "מתיישר" עם עמדותיו הקיצוניות".

עוד אומרים במפלגה, כי הימנעות הרשות השנייה מלנקוט בצעדים כנגד רדיו ללא הפסקה תמוהה ביותר - לאור העובדה שהתחנה מיהרה להסיר את תוכניתו של רון קופמן, בגין דברים שאמר כנגד מירי רגב. בעתירה מפורטות התבטאויות המסיתות לאלימות כלפי מרצ, ביניהן: "אין פלא שמרצ מציעה חוק שטני של גרמניה הנאצית, לסימון מוצרים של יהודים. אלה חוקי נירנברג פרופר..... מרצ הולכת לאורם של הנאצים"; "זהבה גלאון היא... חלאת המין אנושי בהתגלמות הכי בזויה של המושג הזה"....צואה ורפש שמוציאה מתוך הלוע הטמאה והבוגדנית שלה".

במרצ טוענים כי הבקשה נשענת על הנימוק שתוכניתו של שפטל מהווה "שידור אסור" בהתאם לסעיף 46 לחוק הרשות השנייה המבסס את חובתה של הרשות לנקוט באמצעי של נטילת שידורים הקבוע בסעיף 49 לחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully