וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אלקין מציג: הרמת כוסית בסגנון "התאגיד"

25.9.2016 / 16:19

הפוליטיקאים ממשיכים לבחוש בתאגיד: השר זאב אלקין יזם הרמת כוסית בנושא "הרחבת תחרות בשוק התקשורת הישראלית ומבנה נכון של השידור הציבורי", כך נודע לוואלה ברנז'ה. זאת לאחר שדרש ביולי שתיקון לחוק יקבע כי השידורים לא יחלו כל עוד תאגיד השידור אינו ממוקם בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הר זאב אלקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוליטיקאים ממשיכים לבחוש בתאגיד השידור הציבורי. לידי וואלה! ברנז'ה הגיע מכתב ששלח לפני שבועיים זאב אלקין, השר להגנת הסביבה, לירושלים ולמורשת, לחברי לשכת הליכוד, ובו הוא מזמין אותם לכינוס הלשכה שיתקיים ביום חמישי (29 בחודש) בכפר המכביה. "על סדר היום", נכתב, "הרחבת תחרות בשוק התקשורת הישראלית ומבנה נכון של השידור הציבורי".

זו אינה הפעם הראשונה שבה השר אלקין בוחש בענייני התאגיד. בסוף יולי, בעת עימות חריף בממשלה סביב התאגיד והשאלה מה צריכה להיות מידת השליטה של הממשלה בו, דרש אלקין שתיקון לחוק יקבע כי השידורים לא יחלו כל עוד תאגיד השידור אינו ממוקם בירושלים. היה זה באותה ישיבה שבה אמרה שרת התרבות והספורט "לא יכול להיות שנקים תאגיד שלא נשלוט בו", על פי פרסומים בתקשורת.

דוברת השר אלקין מסרה לוואלה ברנז'ה: "השר זאב אלקין הוא שר ירושלים ומורשת. במסגרת תפקידו הוא נאבק לכך ששידורי התאגיד יהיו מירושלים. חלק מדרישותיו אף נכנסו בסופו של דבר לחוק".

התערבות הפוליטיקאים בשידור הציבורי, שאמור להיות משוחרר מהשפעת פוליטיקאים, אינה מסתכמת בזה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS ב-31 ביולי, יו"ר הקואליציה חה"כ דוד ביטן מקדם הצעת חוק במסגרתה רשות השידור הקיימת תמשיך לפעול. לדבריו, הוא מייצג את עמדתו האישית ולא את זו של רה"מ נתניהו. רה"מ נתניהו הגיב לכך בריאיון לגיל תמרי בערוץ 10, ששודר בסוף השבוע. "דוד ביטן לא תיאם את הצעת החוק הזאת איתי", אמר, "אני אפילו לא הספקתי לעיין בה. אני יכול להגיד לך דבר אחד: הוא חבר כנסת יוצא מן הכלל, פעיל, מאוד נמרץ, לפעמים הוא עוזר לי קצת יותר ממה שצריך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נא לבחוש היטב: המכתב שהעביר השר אלקין לחברי לשכת הליכוד בעניין התאגיד/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • זאב אלקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully