וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב על ספסל הנאשמים: האיחוד של שי ודרור, גיא לרר ורועי כץ

26.9.2016 / 12:21

קובלנה פלילית הוגשה על ידי השוטר אלון חמדני נגד מגיש "הצינור" גיא לרר, ברק כהן (באים לבנקאים), רועי כץ, לשעבר כתב הערוץ הראשון והצמד לשעבר שי גולדשטיין ודרור רפאל - בגין שידור שיר סאטירי נגד השוטר ונגד המשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש עוד כמה דברים שאסור לדבר עליהם". גיא לרר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגיש "הצינור" גיא לרר, צמד המגישים שי גולדשטיין ודרור רפאל – שכבר הספיקו להפריד כוחות – וכתב הערוץ הראשון לשעבר רועי כץ מואשמים בשידור שיר סאטירי נגד שוטר בשם אלון חמדני. לרר פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו כתב: "אל מסכת ההתעללויות של השנה האחרונה נוספה עוד אחת - בקרוב תזכו לראות אותי בצילום המפורסם על ספסל הנאשמים. קובלנה פלילית הוגשה על ידי השוטר אלון חמדני נגדי, נגד ברק כהן (באים לבנקאים), נגד שי ודרור ונגד רועי כץ מהערוץ הראשון. האשמה: שידור שיר סאטירי נגדו ונגד המשטרה".

עוד כתב לרר, "זה מתווסף לשתי תביעות השתקה שמתנהלות נגדי, אחת על סך שלושה מיליון שקלים (איקיוטק), חקירה באזהרה במשטרת מוריה בירושלים בתיק שעדיין לא נסגר (שידור חומרי חקירה אסורים) ושלל חסימות והגבלות על כלי הביטוי העיקרי שלנו: פייסבוק. כרגע, עד שיובהרו העניינים, אנחנו מעלים לשם רק חומרים ששודרו על ידנו או שברור שאין לגביהם מחלוקת. יש עוד כמה דברים שאסור לדבר עליהם".

לסיכום, כתב לרר: "מי שמכיר אותי יודע שבנפרד, הארועים האלו באמת ובתמים לא מזיזים לי או אותי מדרכי. אבל כשפגישת גישור על תביעה אחת נמשכת משמונה בבוקר עד ארבע אחה"צ, כשתיק פלילי פתוח ועומד נגדי גורם למסכת דיונים מול הגורמים המשפטיים אצלנו על כל פרט לשידור שהוא מעט נועז או חורג מהכללים המקובלים, כששעות מושקעות בחלופת מיילים מול פייסבוק העולמית בניסיון לקבל הבהרות רק על מנת להביא ולשקף את פני המציאות - אז, בהבזק קלוש, עולה המחשבה שאולי זה באמת מצליח להם...בלקטים שישודרו בינתיים יתכן וישובצו כמה מהכתבות שגרמו למהומות מלכתחילה. אם כן, זה יהיה שידור חוזר מכל הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully