וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוט על הדוקו-ריאליטי: יובל כהן מונה למנהל התכניות של ערוץ 10

27.9.2016 / 10:13

יובל כהן מונה למנהל התכניות בערוץ 10 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. במסגרת תפקידו ילווה כהן תכניות המשודרות בפריים טיים ויעבוד מול חברות הפקה על פיתוח מותגים חדשים. בשנים האחרונות שימש כבמאי ועורך ראשי ב"גיל הפקות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בייבי, בום. יובל כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יובל כהן מונה למנהל התכניות ופיתוח תוכן ייחודי בערוץ 10 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. במסגרת תפקידו ילווה כהן תכניות המשודרות בשעות הפריים טיים וכן יעבוד מול חברות הפקה על פיתוח מותגים חדשים בעבור הערוץ. כהן מצטרף למחלקה בניהולה של סמנכ"לית התכניות זיוית דוידוביץ'.

כהן, בוגר תואר שני בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב, היה במאי ועורך ראשי של עשרות תכניות טלוויזיה במגוון ז'אנרים – דרמות, סיטקומים, תכניות ריאליטי ודוקו-ריאליטי.

במשך 5 שנים שימש עורך ראשי בזכיינית ערוץ 2 "רשת" שם היה בין השאר הבמאי והעורך הראשי בעונה הראשונה של "The Voice" וב"רוקדים עם כוכבים". בשנים האחרונות שימש כבמאי ועורך ראשי ב"גיל הפקות" שם היה אחראי בין היתר ליצירת ארבע העונות של התכנית "בייבי בום" בעבור ערוץ 10.

לכהן ניסיון עשיר בפיתוח תכניות הן ב"רשת" והן ב"גיל פורמטס" – האחרונה שבהן הסדרה "גיבורים" שיצר עם אסף גיל ופותחה עם ערוץ 10 וזכתה להצלחה יחסית במונחי הרייטינג של הערוץ. הסדרה נמכרה לכמה רשתות שידור בעולם ובימים אלה מתחילים בהפקת העונה השנייה שלה בערוץ 10.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "ערוץ 10 רואה ביובל אחד מאנשי התוכן המיוחדים והחשובים בישראל. הצטרפותו לשדרת ניהול התוכן בערוץ 10 היא חלק מרצונו של הערוץ להרחיב את קהל צופיו וצופותיו תוך שמירה על הייחודיות, האיכותיות והדנ"א של הערוץ".

זיוית דוידוביץ' סמנכ"לית תכניות והפקה הוסיפה: "אני מברכת על המינוי של אחד מאנשי התוכן המובילים בתעשייה. יובל עומד מאחורי שתיים מתכניות הדוקו ריאליטי שערוץ 10 משדר - "בייבי בום" ו"גיבורים". אני משוכנעת שיובל ימשיך להוביל את תחום הדוקו ריאליטי בישראל ושהצטרפותו לערוץ 10 תהפוך את הערוץ למוביל בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully