וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת זאת מסורת: מיהם שיאני המתנות לחג?

29.9.2016 / 9:36

עתידו של תאגיד השידור הציבורי לא ברור, אבל לפחות בראש השנה עובדי ערוץ 1 החברים בוועד ייהנו משתי מתנות בשווי כולל של 1,050 שקלים. אחריהם ליהנות מחג שמח במיוחד: עובדי זכיינית ערוץ 2 רשת וגל"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי רשות השידור – שהייתה אמורה להסגר בתקופת החגים הנוכחית, אך לבסוף סגירת הרשות נדחתה לחודשים ינואר או אפריל בשל אי-מוכנותו של התאגיד - ממשיכים להיות שיאני המתנות: העובדים יקבלו 450 שקלים ואילו חברי הוועד ברשות יקבלו בנוסף תלושים בשווי עד 600 שקלים. גם בתאגיד השידור העובדים יקבלו תלושים מפנקים בסך 450 שקלים – מתנה שיאיר שרקי לא יזכה ליהנות ממנה. גם העובדים של קובלנץ בטלוויזיה החינוכית יקבלו תלושים בשווי של 450 שקלים, וחברי הוועד ייהנו ממתנה נוספת.

בטלוויזיה המסחרית, הסכומים כצפוי נמוכים יותר - אך בהחלט מכובדים: עובדי זכיינית ערוץ 2, רשת, יקבלו 500 שקלים בתווי קנייה. המתחרה קשת תחלק לעובדיה, כולל עובדי אתר מאקו, סכום נמוך יותר בשווי 400 שקלים. עובדי חדשות 2 יקבלו גם הם 400 שקלים בתווי קנייה.

עוד בענף הטלוויזיה: קבוצת RGE תחלק השנה לעובדיה - בערוץ 10, אתר נענע, ערוץ הספורט וערוץ הילדים - 350 שקלים בתווי קנייה של רמי לוי. עובדי ערוץ 20 יקבלו לראש השנה סכום זהה בתווי קנייה. עובדי צ'רלטון יקבלו סכום נמוך יותר, של 250 שקלים בתלושים, כאשר עובדי הפרילנס יסתפקו במארז יינות מיקב טפרברג.

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
מפנק בחג. מנכ"ל רשת אבי צבי/ניב אהרונסון

בעיתונות הכתובה: גם במתנות - אדלסון שולט

בגזרת הרדיו, שיאנית הפינקים היא גל"צ: אזרחים עובדי צה"ל בתחנה יקבלו מתנה בשווי של 550 שקלים בתלושי קנייה. עם זאת, תמיד קיים החשש כי במידה ויושמעו שירים של דרוויש או יפורסם פוסט בעייתי של אורשר – רגב וליברמן יטילו על המתנה סנקציות. עובדי תחנת גלי ישראל יקבלו 300 שקלים בתלושים והעובדים ברדיו תל אביב יקבלו 250 שקלים ובקבוק טקילה במהדורה מיוחדת.

ב"ישראל היום" ובאתר NRG העובדים יוכלו לבחור בין 400 שקלים בתווי קנייה לבין מתנות לבחירה, ובנוסף לכך העובדים יקבלו לוחות שנה של עמותת ילדים בסיכוי. בקבוצת ידיעות העניקו לעובדים מתנה חד-פעמית לכל השנה (כולל פסח) בסך 400 שקל, ובונוס: בדיקת סף דחיית הסיפוקים של עובדי ידיעות אחרונות.

עובדי אתר וואלה! NEWS ייהנו השנה מ-350 שקלים בתווי קנייה של רמי לוי. בקבוצת שוקן, עובדי עיתון "הארץ" ו-TheMarker יקבלו 300 שקלים בתלושים. עובדי "גלובס" אולי עדיין לא יודעים מי יהיה הבעלים החדש של העיתון, אך זה לא הפריע להם מלקבל 300 שקלים בכרטיס "דרים קארד". חלומות נעימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully