וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אילון מצטרף לוואלה! NEWS

5.10.2016 / 10:25

אילון ישמש מגיש ראשי וראש מערכת שידורי החדשות של אולפן וואלה! News. האולפן הינו חלק ממערכת החדשות של וואלה! News אשר בראשה עומדת מיכל קליין

יעקב אילון. דוד וינוקור,
יעקב אילון/דוד וינוקור

(עדכון: 11:45)

יעקב אילון עוזב את הערוץ הראשון ומצטרף לוואלה! NEWS. אילון ישמש מגיש ראשי וראש מערכת שידורי החדשות של אולפן וואלה! NEWS. במסגרת תפקידו אילון יעמוד בראש צוות שיעסוק בגיבוש ופיתוח פורמטים חדשניים של ווידאו חדשותי.

אילון שימש בעבר מגיש חדשות ראשי בערוצים 2,10 ו-1, והיה גורם מרכזי בהקמת מערכות החדשות ובהצעדתן במשך השנים. אילון דיווח ממאות זירות חדשותיות בארץ ומעשרות מדינות ברחבי העולם. בין השאר ישב לראיונות עם שורה ארוכה של מנהיגים ישראליים ומנהיגי עולם, בהם שני נשיאי ארה"ב וראשי מדינות רבים.

וואלה! NEWS הוא האתר הישראלי המוביל עם למעלה מ-70 מיליון ביקורים בחודש, יותר מכל אתר ישראלי אחר. בשנים האחרונות הפכה וואלה! NEWS לגוף חדשות מוביל באינטרנט הישראלי. למעלה ממיליון ישראלים נכנסים מדי יום לאתר ולאפליקציית החדשות של וואלה!NEWS. מערכת החדשות של וואלה היא מהגדולות והמקצועיות בישראל, עם אולפני שידור המשוכללים מסוגם בישראל ובעולם.

במכתב ששלח היום אילון לעובדי הערוץ הראשון הוא כתב: "בשנתיים האחרונות ראיתי עובדים שפרשו אחרי 20 ,30 ו-40 שנה. קטונתי. בשנתיים האלה ראיתי גם חבורה של אנשים שעובדים בתנאים קשים, קרוב לוודאי הקשים בתולדות רשות השידור. למרות אי ודאות, אמצעים מדלדלים ותחושות אישיות קשות עולה מדי ערב לאוויר מהדורת מבט המכבדת את יוצריה. בתקופה האחרונה ראינו עלייה בעניין בערוץ 1 ובשיעורי הצפייה והשיח ברשתות החברתיות – מה שמדגיש את העובדה שאפשר לעשות שידור ציבורי רלוונטי ומוצלח".

מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה מסר: "שמח על החלטתו של יעקב להצטרף לוואלה! NEWS. מדובר באחד מאנשי החדשות הבולטים בישראל והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות".

אילון מסר: "וואלה! NEWS הוא מכלי התקשורת המשמעותיים והמובילים בישראל ואני שמח על האתגר המרתק וההזדמנות לבנות יחד עם וואלה את הדור הבא של שידורי החדשות באינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully