וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברי הבלע נגד הרב עובדיה יוסף הם בושה וחרפה"

5.10.2016 / 15:45

בעקבות טור ביקורת של רוגל אלפר ב"הארץ", על הסדרה החדשה של ערוץ 20 "הולכים לפני המחנה", תקפו היום בערוץ ושר הפנים אריה דרעי את העיתון. ערוץ 20: "מבקר טלוויזיה שפל"

מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב. שרון בוקוב
מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב/שרון בוקוב

ערוץ 20 ואריה דרעי נגד "הארץ": בעקבות טור ביקורת של רוגל אלפר, על הסדרה החדשה של ערוץ 20 "הולכים לפני המחנה", תקפו היום (רביעי) שר הפנים והערוץ את העיתון.

דרעי צייץ בטוויטר: "עיתון 'הארץ' תתביישו. דברי הבלע הבוקר נגד מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הם בושה וחרפה. תרומתו של מרן לישראל ולעולם היהודי למשך דורות – עצומה". ערוץ 20 צייץ: "גאים על הזכות שנפלה בחלקנו להציג את מורשתו של מרן הרב עובדיה זצ"ל. גם אם היא גרמה למבקר טלוויזיה שפל לבזות את מרן ולפגוע בקודשי ישראל".

אלפר כתב בטור כי "מקובל לחשוב שהרב עובדיה היה גאון...זה לא אומר שהוא היה חכם...הפרק מציג ראיות לכך שהרב עובדיה ניחן במנת משכל גבוהה במיוחד...אבל מה עשה הרב עובדיה עם מנת המשכל הזו? לפי הפרק, את שכלו היחיד בדורו הקדיש לעיסוק בלעדי בסוגיות הלכתיות...צר היה עולמו כעולם נמלה. הוא נצמד אך ורק לחקר ההלכה היהודית והתנשא על החילוניות. נמלה אינה חיה חכמה".

בסוף הטור כתב אלפר כי "הוא קרוב יותר לחומייניזם מאשר לדמוקרטיה. 'הולכים לפני המחנה'? עובדיה השתרך בכוחנות הרחק מאחור והוביל ציבור עצום אחורה בזמן".

זוהי לא הפעם הראשונה שערוץ 20 תוקף ברשתות החברתיות כלי תקשורת. בינואר תקף הערוץ את מערכת חדשות 2 בפוסט שבו כתב: "כותרות חדשות ערוץ 2 לשני הפשעים הנתעבים, האחד בכפר דומא והשני בלב תל אביב: בדומא יש 'נרצחים', בתל אביב הם פשוט 'הרוגים'". הפוסט עורר כעס רב בקרב אנשי תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully