וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: קשת ו-HBO יפיקו ביחד סדרה ישראלית

5.10.2016 / 22:30

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין HBO וקשת, שיפיקו ביחד סדרת דרמה ישראלית חדשה העוסקת במאורעות מבצע "צוק איתן", שתצולם בישראל בקיץ הבא. יוצרי הסדרה הם חגי לוי ונוח סטולמן, ויוסף סידר יביים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי ניר, מנכ"ל קשת, וריצ'רד פלפלר, נשיא HBO/מערכת וואלה!, צילום מסך

HBO וקשת יפיקו לראשונה ביחד סדרת דרמה ישראלית חדשה, שתצולם בישראל. יוצרי הסדרה הם חגי לוי ונוח סטולמן, יוסף סידר יביים, ודוד מנדיל וחברת ההפקה הישראלית מובי פלוס יפיקו אותה.

HBO כבר אישרו הזמנת 10 פרקים לסדרה, שתצולם בישראל בקיץ הבא. לסדרה החדשה יהיו שותפים לוי, אבי ניר מנכ"ל קשת, מייקל לומברדו, לשעבר president of programing HBO, נוח סטולמן, יוסף סידר, קרני זיו, מנהלת הדרמה של קשת ואלון שטרוזמן, מנהל KI - שישמשו כמפיקים בפועל.

עלילת הסדרה עוסקת במבצע "צוק איתן", והיא מתחילה בחקירה ובחיפושים אחר שלושת נערי הישיבה שנחטפו בקיץ 2014, ובהמשך בהתמודדות של השב"כ ובעיקר של גיבור הסדרה – חוקר שב"כ - עם המאורעות המתרחשים לאחר מכן בעקבות הגילוי הטרגי.

השנה שודרו ברחבי העולם מספר סדרות של קשת וביניהן: "פלפלים צהובים" – הגרסה הבריטית, באנגליה ובארה"ב; "להיות איתה" ב-VOD של cannel 4 הבריטי; "כפולים" בצרפת בערוץ canal plus לצד מכירתה ל-127 ערוציFOX INTERNATINAL, ועוד.

בימים אלו נמצאת בהפקה הגרסה הבריטית של "מסודרים" עבור Channel 4, ובקרוב תעלה לאוויר עונה של "פלפלים צהובים" ביוון, עונה של "חטופים" בהודו, עונה של "מסודרים" במקסיקו, עונה שישית ל"רמזור" ברוסיה ועונה שלישית ל"סברי מרנן" ביוון.

קייסי בלויז, מנהל הפרוגרמינג ב-HBO, מסר: "אנו נרגשים לעבוד עם קשת ועם קבוצה מוכשרת מאוד של יוצרים בהם חגי לוי. אני מצפה לשתף את הסיפור החשוב הזה עם המנויים שלנו".

ניר אמר כי "אנו נרגשים לשתף פעולה עם HBO, גוף הטלוויזיה האולטימטיבי, ולעבוד יחד עם טובי היוצרים הישראליים חגי לוי, נוח סטולמן ויוסף סידר. כולנו מוכנים לצאת למסע מאתגר של סיפור יוצא דופן".

לוי מסר: "HBO תמיד היה בית עבורי, אני נרגש לעבוד איתם שוב ועם החברים הטובים מקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully