וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן נהרי מצטרף לוואלה! NEWS כעורך חדשות החוץ

נהרי ישמש כפרשן הבכיר בנושאי חוץ ויוביל מקצועית את דסק חדשות החוץ של וואלה! NEWS. נהרי: "שמח על ההצטרפות". השבוע הצטרף גם המגיש הבכיר יעקב אילון למערכת החדשות של האתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטרף לדסק החדשות של וואלה! NEWS. נהרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! NEWS שמחה להודיע על הצטרפותו של אורן נהרי לשורותיה כעורך חדשות החוץ. במסגרת תפקידו ישמש כפרשן הבכיר בנושאי חוץ ויוביל מקצועית את דסק חדשות החוץ של וואלה! NEWS.

אורן נהרי מביא עמו ניסיון עיתונאי עשיר ורב בכל ערוצי המדיה: טלוויזיה, רדיו, פרינט ודיגיטל ברמה הארצית והבינלאומית וזווית ראייה ייחודית. נהרי ייסד, ערך, הגיש והוביל תכניות טלוויזיה ורדיו מהשורה הראשונה, בהן: רואים עולם וגלובוס בערוץ הראשון, השעה הבין לאומית והכל דיבורים ברשת ב' של קול ישראל.

נהרי דיווח מלב ההתרחשויות באירועים בין לאומיים רבים, בהם מלחמות יוגוסלביה, רצח העם ברואנדה, הבחירות הדמוקרטיות הראשונות בדרום אפריקה, הפיגועים במגדלי התאומים ועוד. הוא ראיין שורת אישים מגוונת מן הארץ ומהעולם, בהם נשיאים וראשי ממשלות, חתני פרס נובל, מדענים פורצי דרך, פילוסופים, סופרים, מוזיקאים, אמנים ועוד. נהרי חשף והביא סיפורים בלעדיים, האחרון בהם על עברו של אבו מאזן כסוכן ק.ג.ב.

וואלה! NEWS הוא אתר החדשות הישראלי המוביל עם למעלה מ-70 מיליון ביקורים בחודש - יותר מכל אתר ישראלי אחר. בשנים האחרונות הפכה וואלה! NEWS לגוף חדשות מוביל באינטרנט הישראלי. למעלה ממיליון ישראלים נכנסים מידי יום לאתר וואלה! NEWS ולאפליקציית החדשות של וואלה! NEWS. מערכת החדשות של וואלה היא מהגדולות והמקצועיות בישראל. בבית וואלה! NEWS פועלים אולפני שדור המשוכללים מסוגם בישראל ובעולם.

מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה מסר: "שמח על החלטתו של אורן נהרי להצטרף כעורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS. מדובר באחד מהעיתונאים הבכירים והמוערכים ביותר בישראל והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות".

אורן נהרי מסר: "אני שמח להצטרף לוואלה! NEWS ולהיות חלק מחוד החנית של עשייה עיתונאית במיטבה בפלטפורמה משמעותית ומובילה זו. אני מצטרף לצוות מוכשר של עורכים, כתבים ומגישים שיחד משנים את הדרך שבה חדשות מועברות ונצרכות בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן נהרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully