וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ קיש מצטרף ליוזמת ביטן לביטול תאגיד השידור

10.10.2016 / 9:25

קיש הבהיר כי ישתמש בכלים הפרלמנטרים העומדים לרשותו על מנת לקדם את הצעת החוק של ח"כ ביטן לביטול תאגיד השידור. קיש: "המהלך יחסוך לקופת המדינה כ-1.5 מיליארד שקל"

ח"כ יואב קיש, 17 במרץ 2015. ראובן קסטרו
ח"כ יואב קיש/ראובן קסטרו

ח"כ יואב קיש (הליכוד) הודיע היום (שני) כי הוא תומך ביוזמה של יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד), לביטול תאגיד השידור. קיש כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "בחוק התקציב 2017-2018 ניתן לחסוך לקופת המדינה סכום של כ-1.5 מיליארד שקל. הקמת תאגיד השידור הישראלי אינו מהלך כלכלי ויש לבטלו".

עוד כתב קיש כי "בכפוף להתייעלות של רשות השידור, אני מצטרף ליוזמתו של יו"ר הקואליציה לביטול התאגיד ואשתמש בכלים הפרלמנטרים העומדים לרשותי על מנת לקדם הצעה זו".

לפי הצעת החוק של ביטן, שהתפרסמה לראשונה בוואלה! NEWS, יבוטל חוק השידור הציבורי הישראלי מ-2014, שקבע את הרפורמה בשידור הציבורי - פירוק רשות השידור והקמתו של תאגיד השידור הציבורי - ובמקומו ייכנס מחדש לתוקפו חוק רשות השידור מ-1965, שמיסד את עבודת הרשות עד 2014, כשחלק מסעיפיו יבוטלו או ישונו.

ביטן טען בהצעת החוק כי "תאגיד השידור הציבורי אינו ישים ואינו כלכלית ויכביד על הקופה הציבורית", שכן עלות פיטורי עובדי רשות השידור – הכוללת את פיצויי הפיטורים ותנאי הפרישה של העובדים הנוכחיים - עומד על למעלה ממיליארד שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully