וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיצול: רשת תגיש בקשה לרישיון לשדר 7 ימים

13.10.2016 / 11:10

מועצת המנהלים של זכיינית ערוץ 2 תגיש בקרוב בקשה לשידור 7 ימים; במהלך שלוש השנים הראשונות לרישיון תמשיך רשת לשדר את חדשות 2. אבי צבי: "נערכים למעבר מוצלח ומהיר בתחרות של שבעה ימים"

אבי צבי. אודי פורטל, מערכת וואלה! NEWS
אבי צבי/מערכת וואלה! NEWS, אודי פורטל

מועצת המנהלים של רשת החליטה על הגשת בקשה לרישיון שידורי טלוויזיה – כלומר, לשדר 7 ימים. הבקשה של זכיינית ערוץ 2 תוגש כבר בימים הקרובים. עוד החליטה המועצה כי במהלך שלוש השנים הראשונות לרישיון תמשיך רשת לשדר את חדשות 2 אשר בבעלותה (50%), עד למועד ההתמחרות בשיטת הב"מבי, כפי שקובע החוק.

בהחלטה האחרונה של מועצת המנהלים הוחלט כי לאחר שבשנתיים האחרונות הזכיינית הכינה עצמה למעבר לרישיון ולשידור של 7 ימים - זו העת להגשת הבקשה לרישיון. רשת מחזיקה כיום במותגי טלוויזיה גדולים ("הישרדות", "דה ווייס", "המירוץ למיליון", "אקס פקטור"), ועם המעבר ל-7 ימי שידור יתווסף למותגי רשת גם הפורמט המצליח של "האח הגדול".

"האח הגדול" - מבית אנדמול-שיין - מהווה תוספת משמעותית לזכיינית שצפויה ליהנות מחיזוק בזירה הדיגיטלית שלה, כפי שקרה עם אתר מאקו מבית קשת. בנוסף לכך, בימים אלה רשת נמצאת בתהליך הפקה מואץ של 6 דרמות חדשות ומקוריות, שחלקן יעלו לשידור עם המעבר ל-7 ימי שידור. רשת נמצאת בבעלות אקס.טי השקעות (51%), קבוצת אנדמול-שיין (%33) ושטראוס השקעות (16%).

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר: "החוסן הטלוויזיוני של רשת, לצד הנאמנות לערכי התחנה ולערכי העובדים בה, הם אלה שהביאו את רשת למקום בו היא נמצאת כיום. על בסיס השיפור שהציגה החברה לאורך השנים, מועצת המנהלים ובעלי המניות הנחו את הנהלת החברה להגיש בקשה לרישיון ולהיערך למעבר מוצלח ומהיר בתחרות של שבעה ימים".

"אני בטוח שגם במעבר ל-7 ימי שידור, רשת יחד עם חברת החדשות המובילה, היוצרים המקוריים שעובדים איתנו, הטאלנטים המובילים, המותגים המוכחים והכוח האנושי - תדע לצעוד קדימה ולהוביל את השוק תוך נאמנות לערכיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully