וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לקשת: זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית בפסטיבל מיפ

18.10.2016 / 14:14

קשת אינטרנשיונל זכתה אמש בפרס בתחרות השנתית של TBIVision and Digital TV Europe - לאור השקעתה בתחום הטכנולוגיה ובחיפוש המתמיד אחר מנועי צמיחה נוספים; לאחרונה הקימה קשת קרן השקעות לסטרטאפים בתחומי המדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל מיפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשת אינטרנשיונל זכתה אמש (שני) בפרס החדשנות הטכנולוגית לשנת 2016 בתחרות השנתית של TBIVision and Digital TV Europe, הנערכת במסגרת פסטיבל מיפ שמתקיים בימים אלה בקאן. זיו רבינוביץ', מנהל חטיבת הגיימינג בקשת אינטרנשיונל, קיבל את הפרס בשם החברה.

הפרס הוענק לקשת לאור השקעתה בשנים האחרונות בתחום הטכנולוגיה ובחיפוש המתמיד אחר מנועי צמיחה נוספים. מוקדם יותר השנה הקימה קשת יחידה לפיתוח משחקים, הפועלת בצמוד ל-Keshet International ול-mako, שפיתחה את המשחק "חדר וחצי" עם אנשי האנימציה ניר וגלי - שהגיע תוך תקופה קצרה ליותר ממיליון הורדות. בנוסף לכך, קשת התחילה למכור ברחבי העולם מוצרים דיגיטליים נלווים לתוכניות הטלוויזיה שהיא מפתחת.

לאחרונה הקימה קשת יחד עם חברת ההפקות האמריקאית דיק קלארק קרן השקעות לסטרטאפים בתחומי המדיה. קרן KDC תשקיע בשלוש השנים הקרובות בכ-15 חברות הפועלות בתחומי הליבה האסטרטגית של קשת ותעניק להן פלטפורמה טכנולוגית ועסקית.

עד כה השקיעה הקרן בשתי חברות ישראליות: הראשונה היא uponit, המציעה פתרון טכנולוגי ייחודי לבעיית חוסמי הפרסומות, שנחשבת לאתגר הגדול ביותר של תעשיית הפרסום הדיגיטלי בעולם. הטכנולוגיה הותקנה במאקו ובמספר אתרים נוספים, והזניקה את הכנסותיהם מפרסום דיספליי בעשרות אחוזים; החברה השנייה היא SYTE - שפיתחה טכנולוגיית machine learning לזיהוי תמונה בתחום האופנה. הטכנולוגיה שהותקנה ב-Fashion Forward מבית mako מאפשרת לגולשים להקליק על כל תמונה, לזהות באופן אוטומטי את פריטי הלבוש ולרכוש את הפריטים באתרי קניות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully