וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חצי שנה בתאגיד: רביב שכטר עובר למעריב

19.10.2016 / 12:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי שכטר ישמש כעורך מדור הספורט בעיתון המודפס ובאתר ספורט 1 של צ'רלטון שבבעלות אלי עזור. עזיבתו את התאגיד מצטרפת ליאיר שרקי – שכעבור תקופה קצרה חזר לחדשות 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רביב שכטר ישמש כעורך מדור הספורט של עיתון "מעריב" ושל אתר ספורט 1 של צ'רלטון, שבבעלות אלי עזור - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שכטר עבד במחלקת הדיגיטל של תאגיד השידור בחצי השנה האחרונה. עזיבתו את התאגיד מצטרפת לעזיבתו של יאיר שרקי - שחתם בתאגיד ועזב לאחר תקופה קצרה, כשברקע לכך הניסיונות למנוע את הקמתו של התאגיד.

בעבר שכטר עבד כ-7 שנים ב"ישראל היום" והיה ממקימי מדור הספורט של העיתון. ב-2011 מונה לתפקיד עורך המדור תפקיד שמילא עד דצמבר 2014 כאשר הוא עזב את העיתון של אדלסון לטובת חברת סטארט-אפ. את דרכו בתקשורת החל במדור הספורט של אתר ynet, לאחר מכן עבד ברשת שוקן, ובשנת 2006 עבר ל-nrg. בנוסף, שכטר גם שימש כעורך אתר one במשך תקופה קצרה.

במרץ 2007 שכטר ייסד עם העיתונאי עודד קרמר את הבלוג "עומדים בשער", שביקר באנונימיות את תקשורת הספורט בישראל. כעבור מספר חודשים הבלוג הועבר לידי שלמה מן. בתחילת 2008 הבלוג נסגר בעקבות תביעת דיבה שהגישה עורכת אתר one אופירה אסייג נגד שכטר, קרמר ומן. אסייג זכתה בתביעה ונקבע לה סכום פיצוי בסך 30 אלף שקלים פלוס הוצאות משפט.

שכטר אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully