וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: רוני דניאל כבש את הפסגה

וואלה ברנז'ה

23.10.2016 / 12:45

הפרשן הצבאי של חדשות 2 הוא העיתונאי המדובר ביותר ברשת - כך עולה ממדד וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. דניאל נמצא במקום ה-1 בזכות הראיון עם ח"כ טיבי ב"אולפן שישי" וחילופי דברים עם שרון גל - מקום 2 בדירוג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני דניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני דניאל הוא העיתונאי המדובר ביותר השבוע ברשת – כך עולה ממדד השיח של וואלה ברנז'ה ואפליקציית MAKAM REALTIME. המדד מדרג את היקף השיח על עיתונאי ישראל לפי כמות האזכורים שלהם ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובטוקבקים – ואת סנטימנט השיחה אודותיהם.

הפרשן הצבאי של חדשות 2 מככב בראש הרשימה בזכות הראיון המדובר עם ח"כ אחמד טיבי ב"אולפן שישי" בשישי שעבר - שבמהלכו קרא טיבי לדניאל "פרא אדם" והמגיש דני קושמרו (מקום 8 בדירוג) נאלץ לקום מכסאו כדי להשיג שקט באולפן. בנוסף, דניאל הגיע למקום הראשון ברשימה גם בזכות חילופי הדברים סוערים שנאמרו באותו הערב בינו לבין העיתונאי שרון גל (מקום 2 בדירוג) שהתארח באולפן.

השיח על דניאל הוא ברובו (59%) נייטרלי, 29% שלילי ורק 12% חיובי. המתנגדים לדניאל טוענים כי הוא קרוב מדי בדעותיו לעמדת צה"ל ("דובר צה"ל"), והתומכים אהבו את העמדה הנחרצת שהציב מול ח"כ טיבי באולפן. הגולשים זוכרים עדיין היטב גם את דבריו של דניאל במאי האחרון על כך שאינו בטוח שהוא רוצה שילדיו יישארו לגור בישראל.

בנוגע לשיחה של דניאל עם גל, שנסבה בעיקר סביב משפטו של החייל היורה אלאור אזריה, נטו הגולשים בין תמיכה בדניאל לבין תמיכה בגל – שבשיאו של הוויכוח ביניהם, גרר את דניאל להודות כי "אינו מקווה שאזריה יזוכה". התגובות על אמירה זו היו מעורבות: "מעניין מה רוני דניאל היה אומר אם עזריה היה הבן שלו", "לרוני דניאל קריירה צבאית מרשימה, שרון גל ג'ובניק מארץ הג'ובניקים", "בושה" ועוד.

גולשים רבים גם שמו לב לעובדה שגל, אשר הוצג בתחילת התוכנית כאורח בפאנל, לא נכח בראיון שנערך עם ח"כ טיבי. לאחר מכן התברר כי טיבי הטיל וטו על נוכחותו של גל, שיצא מהאולפן וחזר לאחר מכן. הגולשים כעסו על כך, ואולם בסופו של דבר הסנטימנט אינו לטובתו של גל: 32% שלילי, רק 12% חיובי והיתר נייטרלי.

ועוד השבוע: כניסה חדשה לדירוג. חן ליברמן, עורכת התרבות של חדשות 10, התברגה לראשונה לרשימה (מקום 9) – בעיקר הודות לדיווחים ששידרה סביב פרשת הראפר תאמר נאפר והופעתו בחיפה. ליברמן נקטה לדעת גולשים רבים גישה אקטיבית בדיווחים, ובין השאר כינתה את ניסיונות שרת התרבות מירי רגב לבטל את ההופעה "אווירה של סתימת פיות". השיח סביב ליברמן התעצם עוד יותר לאחר ביקורת טלוויזיה שפורסמה ב"הארץ" והתמקדה בה ובדיווחיה, תחת הכותרת "הכתבת חן ליברמן מזמרת נגד הזרם ומסכנת את עתידה המקצועי".

השיחות ברשת נחלקו בין קריאות תמיכה לזעקות זעם. בין התגובות השליליות: "תגידי, חן, את כתבת תרבות לא? מה הסיבה שאת מתעסקת בפוליטיקה?", "כתבת תוקפנית ואגרסיבית", "פשוט לא נעים לשמוע אותה", "היא מתנשאת, מרגישים את הגזענות ושנאת המזרחים". בין התגובות החיוביות: "מקצוענית אמיתית", "חיית מסך", "קולחת ודעתנית", "כתבת אינטילגנטית /יודעת על מה היא מדברת" ועוד. הסנטימנט היה יותר לזכותה של ליברמן מאשר לחובתה: 46% מהשיח היה חיובי, 32% שלילי והשאר נייטרלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully