וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את עופר ענבר

וואלה ברנז'ה

3.11.2016 / 12:02

הוא מייצג את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, העיתונים "ישראל היום", "מקור ראשון" ואתר NRG, ומוביל את הקמפיין של התושבים נגד פינוי עמונה. היום הוא גם מופיע במדור

עופר ענבר. באדיבות המצולמים
עופר ענבר/באדיבות המצולמים

גיל: 34

מה בעצם אני עושה: סמנכ"ל משרד יחסי ציבור ואסטרטגיה "לרנרקום" בבעלותו של אבי לרנר. בין לקוחותינו אפשר למצוא את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, העיתונים "ישראל היום", "מקור ראשון" ואתר NRG ומוביל את הקמפיין של התושבים נגד פינוי עמונה.


השכלה: למדתי תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה באוניברסיטה הפתוחה.

תפקידים קודמים: סמנכ"ל משרד יחסי ציבור "זליגר שומרון", מנכ"ל עמותת "ירוק עכשיו" ולוביסט במגמה ירוקה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: בתחילת הלימודים ידעתי שאני רוצה להיכנס לתחום הפוליטי. הגעתי לעמותת "רוח חדשה" שייסד ניר ברקת. העמותה מקנה ניסיון תעסוקתי בכל מיני גופים וחברות. הגעתי ל"מגמה ירוקה" ושימשתי כלוביסט מטעמה בכנסת. מי שקבלה אותי הייתה רכזת קשרי ממשל, מורן ניזרי שלימדה אותי את רזי המקצוע והטכניקות. היא דאגה להזכיר לי כל הזמן שגם חברי הכנסת והשרים הם בני אדם ומשם הכל היסטוריה.

איפה אתה בעוד 5 שנים: בטוח שאשאר בתחום יחסי הציבור והאסטרטגיה. לא עוזב את העולם המרתק הזה. יחד עם זאת, אני מאמין שאשמש כפרשן, פובליציסט ואמשיך לתת הרצאות, כפי שאני עושה היום והלוואי שאוכל להשקיע בזה יותר זמן.

מה אוכל לצהריים: אין תגובה (מעדיף להימנע משיחה נוספת עם אשתי על כמה האוכל בחוץ לא בריא וחבל על הכסף). אם אתם מתעקשים: מוצא את עצמי יושב בפינתי בגבעת שאול (מתחת למשרד) אוכל מרק קובה ומקשיב להרצאותיו של הבוס שיושב איתי ודואג שהוא יזמין.

פרגן למתחרים: יש הרבה. בסוף בתחום שלנו אתה עושה הרבה מאוד שיתופי פעולה עם משרדים אחרים אבל אין ספק שאמנון שומרון ואיתן זליגר מ"זליגר שומרון" הם האנשים, החברים שלי שלמדתי מהם את העבודה אבל הכי חשוב לימדו אותי סבלנות ולקבל את האחר.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully