וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אילנה דיין מקריאה את תגובת לשכת נתניהו - נגדה

בסיום תחקיר "עובדה" על הנעשה בלשכת ראש הממשלה, בחרה דיין להישיר מבט למצלמה ולהקריא במלואה את התגובה, שהעלתה שורת טענות אישיות נגדה: "אצטלת העיתונאית של דיין היא מסווה לתעמולה פוליטית". בסיום התגובה חתמה דיין: "מה אומרים? לא אומרים"

צלמים זמניים מורשים

תחקיר "עובדה" עם אילנה דיין ששודר אמש (שני) בערוץ 2 העלה טענות על הנעשה בלשכת ראש הממשלה, ובסיומו הובאה תגובת הלשכה. דיין בחרה להקריא את התגובה במלואה וכשהיא מישירה מבט למצלמה. "הגיע הזמן להסיר את המסכה מעל פניה של אילנה דיין", הקריאה דיין את לשון התגובה, שהוכיחה פעם נוספת שאין לה אפילו טיפת יושרה מקצועית".

"אילנה דיין היא בין המובילים של העליהום המתוזמר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו", המשיכה להקריא, "שנועד להפיל את ממשלת הימין ולהביא להקמתה של ממשלת שמאל".

"אצטלת ה'עיתונאית' של דיין היא בעיקר מסווה לתעמולה פוליטית", נכתב בתגובה, שבהמשך כללה טענות על התגייסות מצדה של דיין למען ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בעוד שהתנהל נגדו הליך משפטי; טענות על "רדיפת חיילים" ואזכור פרשת סרן ר'; וכן טענות על "ריאיון מתחנף עם אבו מאזן". "מה אומרים?", תהתה דיין בסיום הקראת התגובה, "לא אומרים".

עוד בוואלה! NEWS:
בנו של רחבעם זאבי באזכרה: "אילנה דיין אישה רעה, התעמתת עם המת"
סקר: לקלינטון סיכוי של 90% לזכות בבחירות לנשיאות
אילו מדינות מתנדנדות ומתי ההכרזה? כל מה שצריך לדעת על יום הבחירות

אילנה דיין מקריאה את תגובת ראש הממשלה לתחקיר "האקווריום". מערכת וואלה! NEWS
"מסווה לתעמולה פוליטית". דיין, מקריאה את תגובת נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

במהלך התכנית עובדה שידרה אילנה דיין תחקיר על לשכת נתניהו ועל מעורבותה של רעיית ראש הממשלה בנעשה, כמו גם על החלטות שונות שקיבל ראש הממשלה ועל העומד מאחוריהם. בתחקיר, כך לדוגמה, הוצג מסמך הקשור למתווה עסקת שחרור גלעד שליט. על המסמך כתב ראש הממשלה בקשה להעביר את המתווה לאישורה של אשתו שרה.

עוד נטען בתחקיר כי לפני מינוי יוסי כהן לראש המוסד נעשה לאחר שנתניהו ערך שיחת טלפון עם סגן ראש המוסד נ' ובמהלכה שאל אותו נתניהו אם הוא יהיה נאמן לו. ב"עובדה" נטען כי נ' אמר כי הוא יפעל לטובת המדינה, ולאחר מכן מינה נתניהו, בשידור ישיר, את כהן לתפקיד.

הודעת המחנה הציוני לתגובת נתניהו: "תגובת רה"מ על התחקיר של אילנה דיין הינם דברי הסתה לכל דבר, שעלולים ליפול על אוזניים קשובות ולהביא לפגיעה בנפש של עיתונאית שעושה את עבודתה. בהדרגה מידרדרת ישראל הופכת למדינת קג"ב שבה השלטונות פועלים לפגיעה בפעילותם של שומרי הסף בתקשורת ובמערכת המשפט".

"סוגיית ההסתה והשנאה אינה נושא לתומכי ימין או שמאל", נמסר בהודעה. זו סכנה ממשית להמשך חופש הביטוי לתומכי ימין ותומכי שמאל. סיעת המחנה הציוני תפנה ליועמ"ש בדרישה לבדוק את הדברים שעולים מתחקיר "עובדה" ואת תגובתו המסיתה של נתניהו אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully