וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי על עצמך משהו: הפרינט מגלה את הקהל הדתי

וואלה ברנז'ה

13.11.2016 / 13:05

הפרינט לא מת, לפחות לא בציבור הדתי: קבוצת "תכלת תקשורת" משיקה מגזין חדש המיועד לנערות דתיות ומסורתיות, ומדגישה: "הכל תוך שמירה על סטנדרט צנוע ושפה נקיה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרינט לא מת, לפחות לא בציבור הדתי: קבוצת "תכלת תקשורת" השיקה מגזין חדש המיועד לנערות מגילאי 13-18 דתיות ומסורתיות. בקבוצה מדגישים כי "המגזין החדש ישלב אופנה וסטיילינג בהפקות מושקעות לצד כתבות עומק מתוך עולמות התוכן של הנערה המתבגרת והכל תוך שמירה על סטנדרט צנוע ושפה נקיה".

מיכל כהן עורכת המגזין: "בפעם הראשונה בישראל ניתן מענה לנערות דתיות שמעוניינות לקרוא תוכן איכותי ברמה גבוהה בנושאים הנוגעים לליבן ולתחומי העניין שלהן. מבחר הנושאים במגזין רחב ומגוון, מסיפורים מעוררי השראה ועד הפקות אופנה מרהיבות וחידושים מעולם הסטיילינג. הכל ברוח צעירה ומהנה ומתאימה לבנות המגזר הדתי-לאומי".

שרון כהן, משנה למנכ"ל "קבוצת תכלת": "כקבוצה העוסקת בנושאי תוכן ורוח, אנו מאמינים שביכולתנו לתרום את חלקנו בעיצוב פני הדור הבא. בעידן הנוכחי, המקדש תרבות וירטואלית מוחצנת, הגענו להבנה כי יש מקום לעדן ולהעמיק את התכנים אליהם נחשפות נערות בכלל, ובנות המגזר בפרט. דווקא מתוך הידיעה כי בסופי השבוע, הן מחפשות את העניין שבקריאה ולא דרך הרשת, המגזין החדש "נשים TEENS" יהווה מענה ובמה הולמים לביטוי מגוון נושאים ודעות, אשר יובאו בצורה מאוזנת ומבוקרת, ויכוונו לנערות המגזר שביום מן הימים תהפוכנה לנשים אינטליגנטיות ומעורבות".

קבוצת "תכלת תקשורת" מוציאה לאור מגוון מגזינים מידי חודש, חלקם לילדים ונוער וחלקם בתחומי הלייף-סטייל, האוכל והפנאי. בנוסף, הקבוצה משמשת זכיינית בלעדית של המהדורה הישראלית של "נשיונל ג'יאוגרפיק" העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully