וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר טלוויזיה על התאגיד: "חוץ מסרטונים, מה היה?"

14.11.2016 / 13:02

ח"כ קיש בפאנל על תאגיד השידור בכנס אילת: "מצד אחד אומרים שאתם 20 שנה למה אתם לא מיישמים מדיניות. וכשמיישמים מדיניות - אומרים שזה קץ הדמוקרטיה". בן דרור ימיני: "כמו שאני נגד שליטה טוטאלית של הברנז'ה אני לא רוצה שליטה של פוליטיקאים"

חיים יבין. ברני ארדוב
חיים יבין/ברני ארדוב

"גם אילנה דיין צריכה להתמודד עם הביקורת של ראש הממשלה", כך אמר היום ח"כ יואב קיש בפאנל "הכל עד ל'כאן'" שנערך בכנס אילת לעיתונות. לטענתו, "זה בדרך כלל קורה למי שבדעות ההפוכות לראש הממשלה שאומרים שכל מהלך הוא סוף הדמוקרטיה. כבר 20 פעם חגגו את סוף הדמוקרטיה מאז שאני בכנסת. מצד אחד אומרים שאתם 20 שנה למה אתם לא מיישמים מדיניות. וכשמיישמים מדיניות - אומרים שזה קץ הדמוקרטיה".

העיתונאי בן דרור ימיני אמר כי "כמו שאני נגד שליטה טוטאלית של הברנז'ה אני לא רוצה שליטה של פוליטיקאים. אני כן רוצה שבהנהלה הציבורית של הגוף שממנה את האנשים, יהיה שיקוף. האם זה הושג בגוף הזה? לא".

בנוגע לנושא התאגיד, ח"כ איתן כבל ציין כי "בשורה התחתונה - זה יגמר בדרך אחת, שלצערי עדיף שלא יהיה לא את זה ולא את זה. כי אם נחזור למקום של קובלנץ ומישהו מהם, זו לא שאלה של ימין או שמאל. הם ילכו הביתה וישנו את החוק כך שהוא זה שימנה את היו"ר והמנכ"ל, ואם כך - עדיף שזה לא יקרה".

קיש ציין כי "אי אפשר להתעלם מהמשמעויות הכספיות ולכן הצטרפתי לביטן. חמש מאות עובדים של רשות השידור, שיעבדו בתאגיד, הם מפוטרים, מקבלים פיצוי והם חוזרים לעבוד בתאגיד. אם הרשות מוכנה ללכת למודל יעיל - למה שלא נבחן את זה?". קיש גם הוסיף כי "נתניהו רוצה להשליט מדיניות. הוא לא ירים טלפון לעורך מבט ויגיד לו זה כן וזה לא. הוא כן יחליט על הסמכות שלו. אם אתה חושב שרשות השידור תהפוך לסניף של הליכוד - אני לא מוכן לזה".

ימיני השיב "אני לא רוצה פוליטיזציה ותקשורת צייתנית ואני חושש שזה מה שנתניהו רוצה". קיש התייחס לנושא של בדיקת עיתונאים בפייסבוק ואמר כי "אין בעיה אם מישהו מפרסם בפייסבוק ובודקים לו. גם לכל מי שרוצה להיכנס ללשכה של ביבי עושים את זה 4 שנים אחורה".

בנוגע לתאגיד, חבר מועצת התאגיד נפתלי גליקסברג אמר כי "יש 10 מיליון צפיות לסרטי התאגיד. בעיניי מעבר לכל בוויכוח ששידור ציבורי יהיה רלוונטי. התאגיד מתחיל להיות רלוונטי". חיים יבין תהה "חוץ מסרטונים מה היה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully