וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדים נגד גבי גזית? ב-103 מסרבים להתייחס

21.11.2016 / 12:26

למרות הסערה שנוצרה: ברדיו ללא הפסקה לא מתכוונים לפעול נגד גבי גזית לאחר שהשדרן אמר בתוכניתו כי "הרע הן גם חלק מהנשים שעברו איתו את החוויה הזאת. נשים שהלכו איתו למועדון, ששתו יותר מדי, שהלכו איתו הביתה מרצונן החופשי"

יח"צ - חד פעמי

למרות סיקור שלילי רחב ולמרות הסערה שנוצרה ברשתות החברתיות – ברדיו ללא הפסקה לא מתכוונים, נכון לעכשיו, לפעול נגד השדרן גבי גזית. אתמול (ראשון) התייחס גזית בתוכניתו לפרשת ההטרדות המיניות לכאורה של איש העסקים אלון קסטיאל. גזית אמר בפתח הדברים: "תהיה לכם בעיה עם הטקסט הזה, הרע, אם הסיפור נכון, הוא אלון קסטיאל ממשפחת הספות המיתולוגית, שהפך את הנשים שלו לספה לערב".

הסערה נוצרה כאשר רבים הבינו מדבריו של גזית כי הוא בעצם מאשים את הנשים במה שאירע להן לאחר שאמר: "הרע הן גם חלק מהנשים שעברו איתו את החוויה הזאת. נשים שהלכו איתו למועדון, ששתו יותר מדי מרצונן החופשי, שהלכו איתו הביתה מרצונן החופשי, אמנם שיכורות, ששיתפו איתו פעולה, כמו שאחת מהן היטיבה לתאר בעדותה: 'היה הרבה אלכוהול, הוא נישק אותי ויחסית זרמתי' - בעיה גדולה - 'כי הייתי שיכורה ואז נסענו אליו'".

לאחר מכן גזית המשיך ואמר: "למה נסעתם אליו?, 'פתאום אני מוצאת את עצמי בתוך יחסי מין. זה כאב לי, זה לא נעים, אבל הראש שלי עבד רק בערך והגוף שלי לא מגיב, אז אני רוצה ללכת הביתה בשלב הזה'. וזה בדיוק העניין - ההליכה הביתה בשלב הזה כבר מאוחרת, והיא הייתה צריכה להתבצע הרבה קודם. כי כל אחד, גבר או אישה, שיודע שהוא מפריז בשתייה, יודע שהוא מאבד את הבקרה על מערכת השיקולים שלו. וכשאישה כבר שתויה אחרי שבאשמתה הפריזה בשתייה, ואז הגבר מזמין מונית כי הוא מזהה אותה כטרף קל - אם בכוונתה לשכב איתו, סעי איתו במונית. אבל אם לא - קחי מונית אחרת, לכיוון השני, אלייך הביתה לבד".

זוהי אינה ההסתבכות הראשונה של גזית עם התבטאויות הקשורות לנשים: רק בשבוע שעבר עורר השדרן סערה כשאמר לסטנדאפיסטית צעירה שסיימה להגיש את פינת הבכורה שלה בתוכניתו: "אני מתייחס לזה כאל ביתוק בתולין".

ברדיו ללא הפסקה סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully