וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראיון של "עובדה" מעורר הדים בטורקיה: האם דיין תצליח "לדחוק את ארדואן לפינה"?

21.11.2016 / 13:16

עיתונאים בטורקיה ובעולם הערבי החלו לשתף ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת את הפרומו לקראת שידור הראיון הבלעדי של אילנה דיין ב"עובדה" עם ארדואן. באחת מהכתבות הרבות שפורסמו נכתב: "נשיא ארדואן לעיתונאית ישראלית: 'לא תצליחי לדחוק אותי לפינה'"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תדחוק אותו לפינה? דיין וארדואן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרומו לראיון הבלעדי של אילנה דיין עם נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן, שישודר הערב (שני) ב"עובדה" של קשת, מעורר הדים בתקשורת הטורקית: עיתונאים בעולם הערבי החלו לשתף ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת בטורקיה את הפרומו לקראת שידור הריאיון.

מדובר באיוונט משמעותי בטורקיה שמעורר עניין רב בשל העובדה שארדואן ממעט להתראיין ומכיוון שיהיה זה הראיון הראשון של נשיא טורקיה לתקשורת הישראלית מזה 13 שנים. עד כה פרסמו כלי תקשורת רבים בטורקיה כתבות על הראיון המדובר.

הפרומו, שעלה בשישי בעמוד הטוויטר של "עובדה", זכה עד כה לעשרות אלפי צפיות ולמעלה מ-100 אלף איש נחשפו לפרומו בעמוד. בזירת הרשתות החברתיות, אושיית רשת בשם Fikret Bey - עם כ-55.5 אלף עוקבים - היה בין הראשונים לשתף את הפרומו בטוויטר שלו. העיתונאי הטורקי Bilâl Tanrıverdi - עם 34.2 אלף עוקבים - שיתף גם הוא את הפרומו בעמוד שלו ביום שישי האחרון.

בכותרת כתבה על הראיון נכתב: "ראיון ראשון של ארדואן לאחר ההסכם עם ישראל". בכתבה נכתב כי דיין אמרה לארדואן: "אדוני הנשיא, אני רוצה ליהנות מהזכות לשאול אותך שאלות קשות" - בתגובה הוא השיב "כל השאלות ששאלת עד עכשיו היו קלות?".

בכתבה אחרת נרשם: "נשיא ארדואן לעיתונאית ישראלית: 'את לא תצליחי לדחוק אותי לפינה'" - והציטוט שלו הפך לאחד הממים שהופצו על ידי כתבים רבים. בכותרת נוספת נכתב: "לראשונה מאז המרמרה: ארדואן מדבר עם הטלוויזיה הישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"כל השאלות ששאלת עד עכשיו היו קלות?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ראיון ראשון של ארדואן לאחר ההסכם עם ישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully