וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של קוואמי: לוח השידורים החדש של גלגלצ

24.11.2016 / 11:51

ב-4 בדצמבר תרענן גלגלצ את לוח שידוריה. איש הרדיו אייל "קוואמי" פרידמן ישוב לתחנה, 5 שנים לאחר שתכניתו "הקצה" הורדה על ידי מנהלת גלגלצ הקודמת. שינויים נוספים: תכנית הבוקר של הדר מרקס תורחב משעתיים לשלוש שעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנהל גלגלצ, נדב רביד, וקוואמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון (4 בדצמבר) יושק לוח השידורים החדש של גלגלצ, וגולת הכותרת בו היא חזרתו של המגיש והעורך המוזיקלי המוערך אייל "קוואמי" פרידמן לתחנה, 5 שנים לאחר שתכניתו "הקצה" הורדה על ידי מנהלת גלגלצ הקודמת, דלית עופר. קוואמי יגיש מגזין מוזיקה שבועי שישודר במוצאי שבת, בין 22:00 לחצות ויתמקד במוזיקה ישנה. בעבר קוואמי היה ממגישי ועורכי שתי תכניות רדיו חשובות - "עסק שחור" ו"הקצה". בכך יצטרף קוואמי לרצועת "האנשים של המוזיקה" המשודרת בלילות גלגלצ ובה משתתפים גם יואב קוטנר ואורלי יניב, נוי אלוש, חן אלמליח, נועה ארגוב ומיטל שבח.

שינוי נוסף בשעת הלילה: בימי רביעי ב-22:00, ישדר גיא מזיג, לשעבר חבר להקת הדורבנים שיצא לקריירת סולו. הוא ישדר במשך שלושה חודשים תכנית אישית ומובטח שיהיה בה "הרבה גרוב, מוזיקה שחור והומור". קודמיו במשבצת זו היו עברי לידר והתקווה 6.

גם בשעות הבוקר יחולו שינויים. "תכנית הבוקר עם הדר מרקס" תתרחב בשעה נוספת ותשודר מ-7 בבוקר ועד השעה 10. מגלגלצ נמסר כי זוהי תכנית הרדיו המואזנת ביותר בישראל ע"פ סקר ה-TGI, וכי "ההרחבה תאפשר לתכנית לפנות גם למי שמאזין לרדיו אחרי שעות העומס הכבדות של הבוקר, ובשעה שנוספה לתוכנית ישולבו יותר תכנים אינטראקטיביים באמצעות פלטפורמות הדיגיטל של גלגלצ".

הרחבת הרצועה תשפיע על המשך היום: בשעה 10 נוב ראובני יגיש את "קולות החיילים", שזמן השידור שלה גדל באחרונה לשעתיים. תכניתה של דלית רצ'שטר תוקדם לשעה 12:00, ובשעה 14:00 תחנוך התחנה רצועה יומית חדשה בהגשת נוגה קליין, "עשורים" שמה. כל יום תוקדש שעה לעשור מוזיקלי אחר – בראשון שנות השבעים, בשני שנות השמונים, בשלישי שנות התשעים וברביעי העשור הראשון של שנות האלפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully