וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביביטורס? נתחיל מקהלני: אייטם הומוריסטי הוסר מאתר התאגיד

27.11.2016 / 13:02

עוד לפני שעלו לאוויר, בתאגיד, כך נראה, לא עומדים בלחצים: בשבוע שעבר הוסר מאתר התאגיד ומעמוד הפייסבוק סרטון הומוריסטי המציג חיילים המבקרים את התבטאותו של אביגדור קהלני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורתה להוריד. אברהם גלוברזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני שעלו לאוויר באופן רשמי, בתאגיד, כך נראה, לא עומדים בלחצים - ומסירים אייטמים: בשבוע שעבר הוסר מאתר התאגיד ומעמוד הפייסבוק סרטון הומוריסטי המציג חיילים המבקרים את התבטאותו של אביגדור קהלני.

ביום רביעי האחרון עלה באתר התאגיד אייטם שהראה חיילים בקריה "היורדים" על קהלני, בעקבות התבטאותו על כך ששילוב נשים בחיל השיריון יהיה טעות וכי תפקידן של הנשים הוא להתחתן וללדת ילדים. האייטם הביקורתי על קהלני, שפורסם תחת הכותרת "משיבות אש – קהלני שים לב, חיילים וחיילות מסרבים להיות אויבים", ירד מאוחר יותר בהוראת מנהלת חטיבת החדשות בתאגיד, שלומית אברהם גלוברזון - כך נודע לוואלה ברנז'ה, זאת בשל מה שגורם בתאגיד הסביר כ"שיקולים פנימיים".

גורם אחר בתאגיד סיפר לוואלה ברנז'ה כי לאחר שהאייטם עלה לאוויר התקבלו מספר פניות מתוך המערכת וממחלקת הדיגיטל של התאגיד פניות לאברהם גלוברזון, אשר הפנו את תשומת לבה לבעייתיות בסרטון. לביקורת הפנימית הצטרפה גם זו מבחוץ - בעיקר מצד ימין של המפה.

כך לדוגמא, באתר "כיפה" זעמו על האייטם וכינו את הסרטון "מבזה ומביך". בכותרת הכתבה באתר נכתב - "חוצפה: גו´בניקים מהקרייה מעבירים ביקורת על גיבור ישראל במימון ציבורי". בנוסף, באתר כיפה כתבו בכותרת המשנה כי "כשגס רוח קילל ברחוב את אמנון אברמוביץ´ התקשורת הזכירה את תרומתו לביטחון ישראל. כשתאגיד שידור מאגד חיילים כדי לטנף על גיבור ישראל בגלל דעה שהביע, זה הרבה יותר חמור. אם בשביל זה קם תאגיד השידור הציבורי, היה עדיף שישמרו שתיקה".

גם בדובר צה"ל, כך נודע לוואלה ברנז'ה, לא היו מרוצים מהסרטון, שהציג חיילים שהצטלמו ללא רשות צה"ל - ולא מן הנמנע שפנו בעקבותיו ל"כאן". לאחר מכן, כאמור - הסרטון הוסר וירד מהאוויר.

בתאגיד סירבו להגיב, טרם התקבלה תגובת דובר צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully