וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה על פי רדיו ת"א: "מותו של הרדיו האזורי"

28.11.2016 / 14:23

רדיו ת"א יצא בהכרזה יוצאת דופן במסיבת עיתונאים, כשהשיק שירות חדש המאפשר להאזין לתחנה ברכבי מיצובישי ויונדאי באמצעות פלטפורמה ייחודית ברכבים ללא קשר לאזור הזיכיון של התחנה

כנס דיגיט. ניב אהרונסון
כנס דיגיט/ניב אהרונסון

רדיו ת"א יצא היום (שני) בהכרזה יוצאת דופן במסיבת עיתונאים, כשהשיק שירות חדש המאפשר להאזין לתחנה ברכבי מיצובישי ויונדאי באמצעות פלטפורמה ייחודית. לדברי מנכ"ל התחנה, אבי משולם, זהו "מותו של הרדיו האזורי".

הרדיו ישדר ברכבים ללא קשר לאזור הזיכיון של התחנה, טווח ואיכות קליטת תדר ה-FM או מגבלות רגולטוריות. בתחנה מסבירים כי המאזינים ייהנו ממגוון תכנים בהפקת התחנה בלחיצת כפתור על מסך מערכת המולטימדיה ברכב. עוד אומרים בתחנה כי ניתן יהיה להאזין לרדיו באמצעות חיבור האינטרנט המובנה ברכב (connected car) ולא באמצעות חיבור הטלפון הנייד למערכת המולטימדיה או הרדיו באוטו. את המוצר פיתחה חברת NOBEX, המפעילה ומפתחת פלטפורמות רדיו ברחבי העולם.

מלבד שידורי רדיו תל אביב, התחנה השיקה תמהיל תחנות משנה נוספות: ערוץ המשדר מערכונים של טייכר וזרחוביץ', ערוץ ייעודי לתכניתו של ארז טל ולתכניות נוספות, ערוצי מוזיקה מיוחדים וסדרות פודקאסטים במגוון תחומים. בעתיד יושקו תחנות משנה נוספות בתחומי תרבות, לייף סטייל, ילדים וספורט.

משולם אמר כי "זהו תחילתו של עידן חדש ברדיו הישראלי. השידור באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית הפכה כל ישראלי ברכב למאזין פוטנציאלי של רדיו תל אביב, אפילו אם אינו מתגורר באזור המרכז. העדר התלות במשדר או מחויבות רגולטורית פותחת בפנינו את האפשרות להפוך את רדיו תל אביב לבית תוכן לייצור מגוון אינסופי של מוצרי אודיו בפניה לקהלים מגוונים תוך שימוש בפרסום חכם, אישי ומבוסס מיקום".

גדי מזור, מנכ"ל ומייסד חברת NOBEX, מסר: "מהפכת הרדיו הבאה נמצאת כבר כאן ובמרכזה צריכת תוכן אודיו בכלי רכב באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית. אנחנו שמחים להוביל עבור רדיו תל אביב את הפיתוח הטכנולוגי שמאפשר למאות אלפי ישראלים להאזין לתוכן אודיו מעולה, באיכות מצוינת בזמן נהיגה ושהות ברכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully