וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לילדים בלבד: פינס עושה לוואלה ברנז'ה ביבי

4.12.2016 / 12:02

האם גיא פינס שיבח את ערוץ הילדים בעקבות הבעלות המשותפת של ערוץ 10? גיא פינס: "אנו תוכנית חדשות בידור ולא מדור בראנז'ה תקשורתית". וזאת רק ההתחלה. ההמשך, דווקא ממי שביקר את תגובותיו המשתלחות של רה"מ, הפתיע אפילו אותנו

גיא פינס. איציק בירו, מערכת וואלה! NEWS
גיא פינס/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירו

האם גיא פינס שיבח את ערוץ הילדים בעקבות הבעלות המשותפת של ערוץ 10? ביום שלישי בשבוע שעבר שודר אייטם באורך של כ-3 דקות ב"ערב טוב עם גיא פינס" על ערוץ הילדים. האייטם הראה את הקרנת הבכורה לקליפ החדש של ערוץ הילדים עם הזמרת עדן בן זקן, כוכבי הערוץ וילדים "ברי מזל" שנבחרו להשתתף באירוע. פינס אמר בכתבה כי "ערוץ הילדים הוותיק חוצה עוד ועוד דורות. לאחרונה פורסם שב-yes שוקלים להחליף אותו בערוץ מתחרה זול יותר - אבל את תצוגת התכלית מהסוג הזה יתקשו להחליף".

אלא שמה שמעניין הוא דווקא מה שלא צוין בו: קבוצת rge הנה בעלי ערוץ 10 וערוץ הילדים. בנוסף, לא ממש ברור כיצד המשפט הזה - המשלב בתוכו קביעה חד-משמעית הטומנת בחובה מאבק מתוקשר בין החברות על ערוץ הילדים - משתלב באייטם רכילותי לכאורה על בן זקן וכוכבי ערוץ הילדים. לא ברור כיצד ועל פי מה פינס קבע כי לא ניתן להחליף את ערוץ הילדים בערוץ אחר עם כוכבים אחרים שיזכה לאותה הצלחה ורמת הערצה מצד הצופים. בהקשר זה יצוין כי גם וואלה נמצאת עם חברת הלוויין תחת בעלות משותפת של בזק.

ממערכת "ערב טוב עם גיא פינס" נמסר בתגובה: "נתחיל בגילוי נאות: הקשרים בין ערוץ 10 לקבוצת RGE דומים לקשרי הבעלות שבין וואלה לyes- רק חשופים יותר. אם כך, חשוב שתציינו בשליחות מי יצאתם לבקש תגובה שמשתמעת ממנה לשון רעה מאוד. אנחנו לא קבלני שירות של אף שותף או בעל מניות בערוץ 10. הפרטים שהובאו בכתבה בתוכניתנו נכונים עובדתית. היא תיארה תצוגת תכלית מאסיבית של ערוץ הילדים הוותיק, שאחרים יתקשו להשיג. זו לא היתה כתבת "רכילות" (המחמאה החדשה, וד"ש לרה"מ) אלא כתבה אינפורמטיבית על סדרה חדשה. ביצת התקשורת בארץ קטנה ומצטלבת וגילוי נאות על כל קשר או היכרות היה הופך את השידור לבלתי נסבל. אנו תוכנית חדשות בידור ולא מדור בראנז'ה תקשורתית. Yes על שלל ערוציה ותוכניותיה זוכה לסיקור מאסיבי ענייני ואוהד לפי הצורך בתוכניתנו בכמויות גדולות ועל בסיס יומיומי וכל רמיזה אחרת היא שקר דיבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully