וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקב גם בטוויטר: יו"ר הקואליציה לדורון צברי - "תפנים שאתה עובד ציבור"

5.12.2016 / 20:59

לאחר שצברי צייץ כי "הפוסטים הארסיים על דרוקר הם שריקת כלבים סמויה הקוראת לאספסוף לעשות מעשה כנגד מי שרה"מ סימן כבוגד" - ביטן הגיב: "האם נראה לך ראוי כעובד תאגיד השידור הממומן מכספי ציבור להתבטא כך נגד ראש הממשלה?"

ח"כ הכנסת דוד ביטן בכנסת, 16 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
ח"כ הכנסת דוד ביטן בכנסת, 16 בנובמבר 2016/נועם מושקוביץ

לאחר שהבטיח לעקוב אחר עיתונאים בפייסבוק, יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד) עבר גם לטוויטר: ביטן הגיב הערב (שני) לציוץ של דורון צברי אשר מועסק בתאגיד השידור החדש, ומיועד לשמש כבמאי וכתב דוקו בכיר בחטיבת החדשות, והטיח בו כי כעובד ציבור - לא ראוי להתבטא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מוקדם יותר צברי צייץ "הפוסטים הארסיים ונוטפי השנאה על רביב דרוקר הם שריקת כלבים סמויה הקוראת לאספסוף לעשות מעשה כנגד מי שרה"מ סימן כבוגד. מסית נשאר מסית".

בתגובה לכך צייץ ביטן: "האם נראה לך ראוי כעובד תאגיד השידור הממומן מכספי ציבור להתבטא כך נגד ראש הממשלה? הגיע הזמן שתפנימו שאתם עובדי ציבור".

בתחילת נובמבר ביטן התייחס באירוע "שבתרבות" בתיאטרון חולון לצעדים לביטול הקמתו של התאגיד ולצוות הבדיקה שהוקם בנושא, ואמר כי "התאגיד יהיה אנטי-ממשלתי באופן מוחלט. בדקנו את הפייסבוק של מיכל דגון, מדובר באנשים שמאלנים באופן מובהק והם רוצים לממש את האג'נדה שלהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully