וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי עמרוסי ושי גל מתחברים עם התפוצות

7.12.2016 / 14:00

משלחת של כ-20 עיתונאים ואנשי תקשורת עשו את דרכם הלילה מהארץ ללוס אנג'לס, במסגרת ובמימון פרויקט Community של מכון גשר למנהיגות ומשרד התפוצות. וואלה ברנז'ה ממתינה לאייטמים אוהדים על יהודים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'יקן או ביף? עמרוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

משלחת של כ-20 עיתונאים ואנשי תקשורת עשו את דרכם הלילה מהארץ ללוס אנג'לס, במסגרת ובמימון פרויקט Community של מכון גשר למנהיגות ומשרד התפוצות, להיכרות עם יהדות התפוצות. הפרויקט, כך על פי המכון, נועד "להכיר למשתתפי התכנית את יהדות התפוצות ולהתחבר אליה דרך דו-שיח, ידע מגוון ומפגשי עומק עם קהילות בתפוצות".

הקבוצה הנוכחית כוללת נציגים מכלל המגזרים בארץ ומכלי התקשורת השונים וניתן למצוא בה בין היתר גם את הכתב הפרלמנטרי של ידיעות אחרונות עמיחי אתאלי, שי גל כתב מגזין ואולפן שישי בחדשות 2, ישי הולנדר עורך ב"מקור ראשון", עיתונאית ישראל היום אמילי עמרוסי, מגיש ועורך בגלי צה"ל אפי טריגר, עורכת ומגישת חדשות ערוץ 1 מרב מילר, עורכת "שש עם" תרזה זיסמן, כתב השטחים של חדשות 10 רועי שרון, הבלוגרית הפוליטית טל שניידר, שמעון ברייטקופף עורך בעיתון משפחה ועוד. לצד אנשי התקשורת משתתפים גם השחקן אוהד קנולר והבמאים רני בלייר ודני סירקין.

ראש המשלחת ומנכ"ל ארגון "גשר" אילן גאל דור: "למנהיגות במדינת ישראל יש מעגלים של שותפות ואחריות הדדית. הדבר נכון בין הגוונים השונים בחברה הישראלית ונכון בין הישראלים ליהודי התפוצות. אנחנו ב'גשר' מאמינים שמפגש ישיר בין הקבוצות ייצור קשר ואחריות משותפת במדינת ישראל ובעם היהודי".

דביר כהנא, מנכ"ל משרד התפוצות: "משלחת העיתונאים ללוס .אנג'לס, במסגרת תכנית קומיוניטי, היא הזדמנות לחשוף את נושא יהדות התפוצות לאזרחי ישראל ודרך כך לחזק את הקשר בין הישראלים לתפוצות. אנשי תקשורת הם אנשי מפתח ומובילי דעה משמעותיים שמתווכים ומנגישים את המידע לציבור ולכן החשיבות הגדולה לשתף אותם בנושא זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully