וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אסף גיבור

וואלה ברנז'ה

8.12.2016 / 11:02

הכתב והפרשן לענייני ערבים ופלסטינים של "מקור ראשון" הספיק לבקר בטוניסיה, ירדן, מצרים, עיראק ואפילו לשבת בכלא הטורקי. ויש עוד דבר שהוא לעולם לא אומר לו לא

אסף גיבור. באדיבות המצולמים
אסף גיבור/באדיבות המצולמים

גיל: 36

מה בעצם אני עושה: כתב ופרשן לענייני ערבים ופלסטינים בעיתון מקור ראשון אתר NRG ואפליקציית 360. מופיע בערוץ 2 גלי צה"ל ורשת ב' זה קורה בדרך כלל אחרי שאני חוזר ממסעות מיוחדים בעולם.

השכלה: תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה באוניברסיטת בר אילן. תואר שני ביחסים בינלאומיים, מזרח תיכון.

תפקידים קודמים: כתב לענייני ערבים ופלסטינים במעריב, אתר התחקירים NEWS1 ורדיו קול חי

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: בשנה השלישית של לימודי התואר הראשון פתחו את מחלקת החדשות של רדיו קול חי. הצטרפתי לשורה של עיתונאים תותחים שהיום עובדים בכלי התקשורת המובילים בישראל. המורה שלי היה חיים זיסוביץ, בית ספר לתקשורת באיש אחד. הוא קרע לי את הצורה וגם כמה טקסטים עד שהיה מרוצה. על הדרך גם אני למדתי משהו.

את הדלת החלקית בתור פרילנסר במקור ראשון פתח לי אריאל כהנא. ישי הולנדר היה זה שהציב אותי כאחראי על תחום הערבי והפלסטיני באופן קבוע.

איפה אתה בעוד 5 שנים: התמזל מזלי שאני עובד במקור ראשון ו-360 תחת חגי סגל ויואב פרידמן שלא מתפשרים על חומרים איכותיים ובלעדיים ומוכנים להשקיע בזה המון.

בשנתיים האחרונות חציתי כל גבול עיתונאי שהצבתי לעצמי. טוניסיה, ירדן, מצרים, עיראק היו מקומות מהם סיקרתי באופן אישי את המתרחש. דיברתי עם אנשי ממשל ותושבי המקום באופן ישיר ובלעדי על הטלטלות שעוברות עליהן ועל המזרח התיכון כולו. חוויה נוספת פחות נעימה היית השהות בכלא הטורקי לשם הגעתי שלא מרצוני, גם בגלל משימה תקשורתית, אבל כנראה שזה חלק מהעניין.

מה אוכל לצהריים: אני ברזילאי מצד האמא, אף פעם לא אומר לא לבשר.

פרגן למתחרים: בניגוד לעולם התקשורתי הגלובאלי, בישראל לפעמים מעדיפים צעירים נמרצים על חשבון ניסיון ועומק. אני רוצה לפרגן ל: דני רובינשטיין (היום כלכליסט) זקן השבט (78) עיתונאי כבר 50 שנה ועדיין עושה בית ספר לצעירים. בועז ביסמוט ואיתי אנגל שעברו גם הם כמה וכמה דברים בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully