וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה באנדמול: המנכ"ל אלעד קופרמן עוזב לאחר 11 שנה

8.12.2016 / 11:28

קופרמן יעזוב את אנדמול בסוף 2016 ויחליף אותו בתפקיד עמיר גנור, שעבד לצידו מאז הקמת החברה ב-2005. הוא ייסד את קופרמן הפקות ב-2005 - שהפכה לאנדמול שיין ישראל ב-2013

אלעד קופרמן. ינאי יחיאל,
אלעד קופרמן/ינאי יחיאל

רעידת אדמה באנדמול: המנכ"ל אלעד קופרמן פורש מתפקידו ויעזוב את החברה לאחר 11 שנה. מחליפו של קופרמן בתפקיד יהיה עמיר גנור, שעבד לצידו של קופרמן מאז הקמת החברה ב-2005. קופרמן יעזוב את אנדמול בסוף 2016. הוא ייסד את קופרמן הפקות ב-2005 - שהפכה לאנדמול שיין ישראל ב-2013.

קופרמן מסר כי "לאחר 11 שנים בהם בניתי חברה שהפכה למפיקת התוכן העצמאי המובילה בישראל והצלחתה של השותפות הנפלאה שלנו עם אנדמול שיין הבינלאומית, החלטתי שהגיע הזמן לחפש אתגר חדש לחלוטין. אני גאה מאוד בצוות שלנו ובהישגים אליהם הגענו. הצוות הישראלי ניצב בשורה הראשונה של אנשי המקצוע הבינלאומיים, והצלחנו לספק לשוק המקומי תוכן מגוון ויוצא דופן באיכותו. לא יכולתי לבחור לעצמי יורש חזק יותר מעמיר, ששימש כקולגה וחבר יקר מאז ימיה הראשונים של החברה".

גנור מסר: "אני רוצה להביע את הוקרתי העצומה לאלעד על הישגיו המדהימים בהובלת החברה הזו למקום הראשון, שבו אנו נמצאים כיום בשוק הישראלי. תחת הנהגתו, החברה הלכה מחיל אל חיל, תוך התבססות על ההצלחות שלנו בתחום ה-non-scripted והגברת קצב יצירת התוצרים שלנו בתחום הסדרות המתוסרטות".

לדברי מנכ"לית הפעילות הבינלאומית של קבוצת אנדמול שיין, מרתה בראס: "אנחנו חבים לאלעד תודה מקרב לב על שהוביל את אנדמול שיין ישראל לעמדה כה חזקה בשוק ואני מקווה שיהיו לנו הזדמנויות לשתף איתו פעולה בעתיד. במבט קדימה, לא יכולנו לבקש מנהיג חזק יותר מעמיר, אשר מילא תפקיד מרכזי כל כך בהצלחת החברה".

עמיר גנור. אבי סידי, ספק 500
עמיר גנור/ספק 500, אבי סידי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully