וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי שפירא הצליח לאחד בין רשת ב' לגל"צ

וואלה ברנז'ה

9.12.2016 / 9:40

יואב גינאי, המגיש ברשת ב' את התוכנית המתחרה ב"בילוי נעים" של שפירא בגל"צ, החליט לבצע מחווה מיוחדת לרגל תוכנית הפרידה ממולי וכתב שיר הוקרה אותו יבצע בנו, השחקן דן שפירא - אשר יושמע במקביל בשתי התחנות

יחצ

פרישתו של מולי שפירא מגל"צ גרמה לאיחוד יוצא דופן בין התחנה הצבאית לרשת ב'. יואב גינאי - מגיש "מה יהיה" ברשת ב', תוכנית התרבות המתחרה ב"בילוי נעים" של שפירא - החליט לבצע מחווה מיוחדת לעמיתו מגל"צ. גינאי כתב שיר הוקרה לשפירא אותו יבצע בנו, השחקן דן שפירא, שגם הלחין את היצירה. השיר ישודר הבוקר (שישי) במקביל בגל"צ וברשת ב' - שאיחדו את שידוריהן וישמיעו את השיר בשתי התחנות במקביל. המחווה לשפירא תשודר במסגרת תוכנית הפרידה המיוחדת ממנו, המשודרת בגל"צ.

גינאי אמר כי "מולי שפירא, שעל שידוריו גדלתי, הוא דוגמה ומופת לשידור ציבורי. לאורך השנים הרבות שאנחנו משדרים זה מול זה השכלנו להבין שהמטרה של שנינו היא אחת – לקדם את התרבות הישראלית על כל גווניה. לאורך השנים התיידדנו ממש. היוזמות של מולי בתחנה הצבאית הן חסרות תקדים בחשיבותן ונזכיר רק את ערבי ההצדעה הגדולים למלחיני ישראל, מופעי הפארק הגדולים וציפורי לילה. התרגשתי שהשחקן הנפלא דן שפירא הסכים להצטרף אלי למחווה לאבא שלו ולשיר ולהלחין את המילים שכתבתי למולי מכל הלב".

שפירא הגיש את התוכנית "בילוי נעים" בגל"צ במשך 40 שנה. ב-2009 הוא פרש לגמלאות לאחר הקמת וניהול חטיבת התרבות והמוזיקה בגל"צ, אך המשיך לשדר את תוכנית התרבות השבועית בעריכה משותפת עם יורם רותם, העורך המוזיקלי הראשי של גל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully